اختصاص اعتبار ۶۹۵ میلیارد تومانی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی

بهادری جهرمی از اختصاص اعتبار ۶۹۵ میلیارد تومانی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی در جلسه امروز هیات دولت خبر داد و گفت: این اعتبار با سرعت در اختیار استان قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه ۱۹ بهمن) در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به اقداماتی که از سوی دولت برای کمک به زلزله زدگان خوی انجام شده است، گفت: استاندار آذربایجان غربی در جلسه هیات دولت گزاری درخصوص زلزله خوی ارائه داد و بر اساس آن اعتباری بالغ بر ۶۹۵ میلیارد تومان برای کمک هزینه‌های مختلف در حوزه بازسازی و ساخت و ساز مسکن های تخریب شده اختصاص داده شد که با سرعت در اختیار استان قرار می گیرد. پیش از این دولت تنخواهی را برای جبران خسارت زلزله‌های اخیر در این شهرستان اختصاص داده بود.

 

وی درباره سایر مباحث مطرح در جلسه امروز هیات دولت گفت: در جلسه امروز هیات وزیران گزارش‌های متعددی از سوی بخش‌های مختلف اجرایی در خصوص افتتاح ها و اقداماتی که در حوزه‌های مختلف چون انرژی، بهداشت، ورزش، مسکن و سایر حوزه ها که در دهه فجر افتتاح شده یا در دست انجام است، ارایه شد که بخش زیادی از جلسه امروز هیات دولت را به خوداختصاص داد.

 

کد خبر 1251574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha