نقاشی ۴۴ متری دانش آموزان رضوانشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن به اهتزاز در می آید

صفوی گفت: نقاشی ۴۴ متری که در قالب پرچم سه رنگ مقدس جهموری اسلامی طراحی شده است روز راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط دانش آموزان به اهتزاز در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های عام المنفعه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در رضوانشهر به بهره برداری رسید.

 

این پروژه ها شامل نصب و راه اندازی سایت ،btsتعویض و ارتقاء سایت، افزایش تکنولوژی uso سایت bts در راستای توسعه زیرساخت ارتباطات می باشد که برای احداث و بهره بردادی از این طرح‌های مخابراتی 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

*طراحی نقاشی 44 متری از سوی دانش آموزان

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طراحی نقاشی 44 متری از سوی دانش آموزان مدرسه نمونه دولتی کوثر در محل کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان  رضوانشهر برگزار شد.

 

سیدنادر صفوی -فرماندار رضوانشهر- با قدردانی از زحمات مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان گفت: هدف از اجرای این نقاشی پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب و انتقال آن به نسل نوجوان و آشنایی آنها با نمادهای انقلابی است.

 

وی افزود: این نقاشی 44 متری که در قالب پرچم سه رنگ مقدس جهموری اسلامی طراحی شده است روز راهپیمایی 22 بهمن توسط  دانش آموزان به اهتزاز در خواهد آمد.

 

فرماندار رضوانشهر در ادامه با هدایایی از زحمات رئیس کانون و دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد و بر اجرای برنامه های فرهنگی در شهرستان تاکید کرد.

 

این برنامه با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شهردای رضوانشهر، دستگاه های فرهنگی آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اجراء شد.

 

کد خبر 1251659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha