گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان مقاومت است

حجت‌الاسلام مسلمی گفت: گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان مقاومت است و راهش اینست که خود را برای مواجهه با دشمن قوی کنیم و توانمندهای خود را به حدی برسانیم که در دل دشمن ترس و هراس بیفتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام مسلمی در کاروان قرآنی انقلاب اسلامی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره قوی شدن مسلمانان در برابر دشمنان اظهارکرد: در جمهوری اسلامی به مثابه این آیه شریفه قرآن کریم کاری کردیم که دشمنان در قبال توان دفاعی و نظامی ما نه تنها توان مقابله ندارند بلکه از آن می‌هراسند.

 

معاون پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه گلستان با بیان اینکه تجهیز مسلمانان با امکانات نظامی و دفاعی اصلی قرآنی است، گفت: این تاکید قرآن به مسلمانان است که خود را در زمینه‌های مختلف قوی کنند تا دشمن از آنها بترسد.

 

وی ادامه داد: در سال های اخیر دشمنان تلاش کردند تا ایران را پای میز معامله‌ای ببرند که بتوانند توان موشکی ایران را بگیرند یا آن را محدود کنند اما هوشمندی رهبر معظم انقلاب اجازه چنین کاری را به دشمنان و عوامل داخلی آنان نداد.

 

مسلمی خاطرنشان کرد: کسی تصورش را نمی‌کرد بعد از شهادت سردار سلیمانی، ایران با موشک ساخت داخل پایگاه آمریکایی ها در عین الاسد را موشک باران کند.

 

وی اضافه کرد: این نشان از قدرت نرم جمهوری اسلامی دارد که در اقصی نقاط مرزهای اسلامی با رادارهای حساس خود اجازه نمی دهند آسیبی به جمهوری اسلامی برسد.

 

حجت‌الاسلام مسلمی تاکید کرد: گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان مقاومت است و راهش اینست که خود را برای مواجهه با دشمن قوی کنیم و توانمندهای خود را به حدی برسانیم که در دل دشمن ترس و هراس بیفتد.

 

وی گفت: همه فشارهای اقتصادی و جنگ نرم دشمن‌ برای این است تا جمهوری اسلامب را به زانو درآورده و آن را از بین برند.‌

 

کد خبر 1251695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha