اصحاب مسجد پرچمداران جهاد تبیین هستند

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد با اشاره به نقش مساجد در ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: اصحاب مسجد پرچمداران جهاد تبیین هستند.

حجت‌الاسلام‌ روح‌الله سلیمانی‌فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: بسیاری از آسیب‌هایی که امروز گریبان اجتماع را گرفته به دلیل فاصله گرفتن از ارزش‌ها و باورهای انقلاب اسلامی است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در استان گلستان حدود ۳ هزار و ۷۰۰ مکان مذخبی ثبت شده و ۲ هزار و ۹۰۰ مسجد شیعه و اهل سنت داریم. همچنین ۱۲۳ امامزاده و بقعه متبرکه نیز در استان وجود دارد که همه این ها جزو قدرت نرم جمهوری اسلامی است.

 

وی خاطرنشان کرد: در گام‌ دوم‌ انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری بر قدرت و توان نرم کشور تاکید کردند و باید از همه ظرفیت ها برای افزایش قدرت نرم کشور بهره گرفت.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: در استان علاوه بر امکان مذهبی، ۲ هزار و ۲۰۰ خادم مساجد را داریم که یک هزار و ۴۰۰ نفر از آنان‌ با حمایت دولت تحت پوشش بیمه قرار گرفتند. ضمن اینکه بیش از ۶۰ درصد خدام مساجد استان اهل سنت هستند.

 

وی با بیان اینکه رفع گرفتاری‌های امروز جامعه نیازمند آگاهی بخشی است، تاکید کرد: اصحاب مساجد پرچمداران جهاد تبیین هستند و باید از ظرفیت آنان در بخش‌های مختلف بهره گرفت.

 

کد خبر 1251698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha