ارتش امروز، یک ارتش قرآنی و انقلابی است

حجت الاسلام و المسلمین جاهد گفت: ما باید برای تفسیر قرآن کریم از آیات خود این کتاب مقدس استفاده کنیم و ارتش امروز، یک ارتش قرآنی و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد جاهد دیروز عصر، (۱۹ بهمن ماه) در مراسم جشن انقلاب که با حضور فرماندهان و کارکنان و خانواده ‌های قرارگاه شمالغرب برگزار گردید، ضمن تبریک روز نیروی هوایی و گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ما باید برای تفسیر قرآن کریم از آیات خود این کتاب مقدس استفاده کنیم.

 

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید ما این قرآن را نازل کردیم و خود از آن محافظت میکنیم.

 

وی تصریح کرد: قرآن برکت و چکیده انقلاب اسلامی است؛ اگر در تاریخ انقلاب سیر کنیم خواهیم دید که بدنه ارتش در زمان طاغوت با انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) موافق بودند و این از رموز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

 

وی عنوان داشت: اما همان زمان عده‌ای بدخواه خواستار انحلال ارتش بعد از پیروزی انقلاب بودند ولی امام خمینی (ره) به شدت در مقابل این تفکر ایستادند و فرمودند ارتش باید در ۲۹فروردین با اقتدار تمام رژه برود.

 

حجت‌الاسلام جاهد گفت: ارتش از همان زمان پیروزی انقلاب اسلامی همچنان انقلابی است و همچنان از انقلاب و کیان کشور در حال حفاظت است‌.

 

وی در پایان اظهار داشت: در همین اغتشاشات اخیر برخی منافقان تلاش کردند تا ارتش را در مقابل سپاه و بسیج قرار بدهند ولی ارتشِ انقلابی و قرآنی مقتدرانه و با بصیرت توانست بر مکر منافقان غلبه کند.

کد خبر 1251736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha