نوای ملکوتی «الله اکبر » از مأذنه های مساجد و پشت بام های کرمانشاه طنین انداز می شود

حجت الاسلام عبدی،گفت: همزمان با سراسر کشور نوای ملکوتی «الله اکبر » از مأذنه های مساجد و پشت بام های استان و شهرستان های تابع در نقاط مختلف طنین انداز می شود.

حجت الاسلام مهدی عبدی،در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب ،گفت: گلبانگ الله اکبر به همراه نورافشانی به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رأس ساعت ۲۱ شامگاه ۲۱ بهمن ماه برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه، بابیان اینکه «الله اکبر»، رمز پیروزی و جاودانه ماندن انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: فریاد رسای تکبیر خود را از مأذنه‌ها و گل‌دسته‌های مساجد، حسینه ها، پشت بام منازل ، اماکن و در میادین و کوی و برزن این مرز پرگهر به گوش جهانیان می‌رسانیم.

وی  با اشاره به شب ۲۲بهمن یادآور سردادن بانگ تکبیر ملت فداکار و همیشه در صحنه ایران است، خاطر نشان کرد: برای شکستن کودتای ننگین ستم شاهی در خیابان ها و پشت بام ها حضور یافته و با سر دادن ندای الله اکبر، توطئه دشمنان را نقش بر آب کردند و به برکت این شعار اسلام، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

حجت الاسلام عبدی، تصریح کرد:یوم الله ۲۲بهمن، عید بزرگ انقلاب اسلامی و سرآغاز حکومت الله برجهان ، اعلام کرد راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همگام و همزمان با سایر نقاط میهن اسلامی رأس ساعت ۱۰ صبح روز شنبه۲۲ بهمن در شهر کرمانشاه از میدان انقلاب به سمت میدان آزادی و در شهرستان ها در مکان های اعلام شده با شعار محوری ایران استوار، ۴۴ سال افتخار برگزار خواهد شد. 

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه، اظهار کرد: حضور پررنگ‌تر و مقتدرانه تر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا نشان می‌دهد که ملت ما دارای انسجام و وحدت ملی است و بی‌تردید ملت ایران پرشورتر از سال‌های گذشته در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام عبدی، گفت: ۲۲ بهمن در هر سال، به عنوان نقطه عطف انقلاب شکوهمند اسلامی ایرانی است که تاريخ نهضت اسلامي مردم ايران به رهبري امام خميني (ره) به نتیجه رسید .
 

کد خبر 1251761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha