راهپیمایی‌ ۲۲ بهمن بستری برای به رخ کشیدن اقتدار نظام اسلامی به دنیا است

حجت‌الاسلام شایان گفت: راهپیمایی‌ ۲۲ بهمن بستری برای به رخ کشیدن نظام اسلامی به تمام دنیا است که ما در کشوری زندگی می‌کنیم که دین خدا بر آن حاکم است و همین عامل هم باعث موفقیت ما است.

حجت‌الاسلام علی شایان –امام جمعه موقت صومعه‌سرا – در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید و امروز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب را با اقتدار و عزتمندی جشن می‌گیریم.

 

وی افزود: حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن در واقع وفاداری مردم به نظام مقدس اسلامی و تجدید میثاق آنها با نظام است.

 

امام جمعه موقت صومعه‌سرا گفت: این راهپیمایی‌ها بستری برای به رخ کشیدن نظام اسلامی به تمام دنیا است که ما در کشوری زندگی می‌کنیم که دین خدا بر آن حاکم است و همین عامل هم باعث موفقیت ما است.

 

حجت‌الاسلام شایان با بیان اینکه درسی که ما باید از 22 بهمن فرا بگیریم این است که با تمام قوا آن را حفظ کنیم تصریح کرد: 22 بهمن باید در طول زندگی سرمشق باشد و نسل های آینده باید 22 بهمن را غلبه ایمان بر کفر دانسته و آن را حفظ کرده و بزرگ بشمارند.

 

وی خاطرنشان کرد: از یکایک مردم ولایتمدار صومعه‌سرا، دعوت می کنم ضمن تجدید بیعت با آرمان های والای شهدای گرانقدر و امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) به ندای رهبر فرزانه خود حضرت آیت الله خامنه ای (مُدّظله) لبیک گفته و همچون سال های گذشته با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن 22 بهمن، دوستداران این نظام اسلامی را شادمان و دشمنان قسم خورده اش را مایوس و ناامید کنند.

 

 

 

کد خبر 1251910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha