ملت ایران در ۲۲ بهمن با پاسخی قاطعانه، حماسه دیدنی و تماشایی خلق خواهند کرد

رضادوست گفت: در ۲۲ بهمن ماه ملت ایران با پاسخی قاطعانه، حماسه دیدنی و تماشایی خلق خواهند کرد و ضربه محکمی به دشمنان در عرصه جنگ ترکیبی و تلاش‌های آنها برای القای نا امیدی و آسیب زدن به اعتماد ملی می‌زنند.

جمال رضادوست –فرمانده سپاه ناحیه ماسال – در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی یک ضربه سهمگین برپیکره استکبار جهانی بوده است.

 

وی افزود: همه اقشار ملت ایران در مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی سهیم بوده اند و عهد و میثاق مردم با ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی روز به روز مستحکم تر شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال گفت: در ۲۲ بهمن ماه ملت ایران با پاسخی قاطعانه، حماسه دیدنی و تماشایی خلق خواهند کرد و ضربه محکمی به دشمنان در عرصه جنگ ترکیبی و تلاش‌های آنها برای القای نا امیدی و آسیب زدن به اعتماد ملی می‌زنند.

 

رضادوست تصریح کرد: دشمنان و مستکبران تصور می‌کردند که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید اما ملت ایران نشان داد که آمادگی برگزاری جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را دارد.

 

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در بخش شاندرمن ساعت ۹:۳۰ صبح از حوزه مقاومت بسیج محمدرسول الله تا گلزار شهدای شاندرمن با سخنرانی فرماندار ماسال برگزار می شود خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۳ بهمن در شهر ماسال ساعت ۱۰:۳۰ از مقر سپاه ناحیه شهرستان تا گلزار شهدا با سخنرانی حجت الاسلام تسخیری مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه برگزار می‌شود.
 

کد خبر 1251915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha