حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خار چشم دشمن است

حجت الاسلام حسینی، با دعوت از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: این حضور خاز چشم دشمن بوده و سبب ایجاد بیم و هراس بین دشمنان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امروز(21بهمن)، در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با گرامیدات سالروز پیروزی انقلاب اظهارداشت: حکومت اسلامی ایران آرزوی انبیا و اولیای الهی بوده است.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه در راستای تشکیل انقلاب اسلامی ایران خون هزاران شهید ریخته شده است، افزود: باید برای پایداری انقلاب تلاش کنیم و در برابر توطئه های دشمن هوشیار بود.

 

وی عنوان کرد: ایران اسلامی با همت و تلاش جوانان در آینده نزدیک به عنوان قدرت اول جهان است و به لطف خداوند این انقلاب در جهان گسترده خواهد شد.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در جهان، خاطرنشان کرد: این اقتدار مرهون خون شهدا و به پشتوانه ملت ایران ایجاد شده است و دشمن از این اقتدار هراس دارند.

 

وی با دعوت از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، عنوان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقش های شوم دشمن را نقش بر آب می کند.

 

مدیریت جهادی لازمه رفع مشکلات جامعه امروز است

 

امام جمعه بروجرد بر ضرورت تلاش در جهت رفع مشکلات مردم و جامعه تآکید و بیان کرد: مدیریت انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار سخت است و باید با کار و تلاش شبانه روزی خدمت کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به حضور معنوی رهبر انقلاب در جمع دختران و برگزاری جشن تکلیف اشاره کردو گفت: در جهان تاکنون هیچ رهبری با دختران یک چنین ارتباط معنوی نداشته است و برگزاری این جشن در دنیا بی نظیر بود.

 

کارخانه نساجی بروجرد ظرفیتی عظیم برای رفع مشکلات اقتصادی این شهرستان است

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه کارخانه نساجی بروجرد ظرفیتی عظیم برای رفع مشکلات اقتصادی این شهرستان است، گفت: کارخانه نساجی یک نعمت است که باید برای ایجاد اشتغال در شهرستان قدر آن را بدانیم.

 

وی تصریح کرد: مدیران این کارخانه نباید حقوق کارگران را به تاخیر بیاندازند، پرداخت حقوق کارگران باید به موقع پرداخت شود. کارگران نساجی نیز در صورت بروز مشکلات با فرماندار صحبت کنند و هیچگاه تولید را متوقف نکنند.
 

کد خبر 1251961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha