تداوم انقلاب اسلامی نیازمند حفظ انسجام و وحدت ملی است

حجت الاسلام میثم تارم گفت: برای تداوم و استمرار انقلاب اسلامی باید به این انسجام ملی توجه کنیم چرا که دو قطبی سازی جامعه و جدا کردن مردم از یکدیگر خیانتی بزرگ به کشور، نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۲۱ بهمن ماه) حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه جیرفت، گفت: دشمن همواره به دنبال تحریف واقعیت انقلاب اسلامی است.

امام جمعه جیرفت افزود: انقلابی که برای به ثمر رسیدن آن، از ۱۵ خرداد تا ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ مطابق استاد بنیاد شهید ۶ هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم شد.

وی تصریح کرد: از آنجایی که دشمن می داند که نمی تواند با این انقلاب بزرگ مستقیما وارد مبارزه شود بنابراین درصدد تحریف حقایق انقلاب، خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و تطهیر اوضاع وخیم قبل از  جدا سازی صف خود از دشمنان نظام و انقلاب و همچنین تبیین این مسئله برای نوجوانان و جوانان بود.

خطیب جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: تلاش حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حفظ نظام و وحدت جامعه با ابراز اعتماد و باور به مردم مومن و انقلابی حتی کسانی که کم حجاب هستند، توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

وی وحدت و انسجام ملی را از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: برای تداوم و استمرار انقلاب اسلامی باید به این انسجام ملی توجه کنیم.

حجت الاسلام تارم تاکید کرد: دو قطبی سازی جامعه و جدا کردن مردم از یکدیگر خیانتی بزرگ به کشور، نظام و انقلاب است.

امام جمعه جیرفت با اشاره به رونمایی از پایگاه زیر زمینی ارتش، خاطرنشان کرد: این ذره ای از توان ناشناخته ارتش و سپاه ما است تا دشمن بداند اگر روزی قصد تعرض داشت حتما با شکست مواجه خواهد شد.

وی اظهار کرد: قدرت ارتش و سپاه برای دشمن غیر قابل تصور است و آنها به هر متجاوزی که قصد تعرض داشته باشد درسی فراموش نشدنی خواهند داد.

کد خبر 1251970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha