همه برای «ایران استوار، ۴۴ سال اقتدار» آمده اند

مردم ولایی و شهیدپرور استان اردبیل در جای جای استان با حضور در صفوف راهپیمایی ۲۲ بهمن با شعار «ایران استوار، ۴۴ سال اقتدار» را فریاد زدند تا دشمنان بدانند که مردم پشت سر انقلاب ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، مردم ولایی و شهیدپرور استان اردبیل در جای جای استان با حضور در صفوف راهپیمایی 22 بهمن با شعار «ایران استوار، 44 سال اقتدار» را فریاد زدند تا دشمنان بدانند که مردم پشت سر انقلاب ایستاده اند.

 

شعارهای ضداستکباری «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در جای جای استان به گوش می رسد و مردم با آرمان های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید میثاق می بندند.

 

مردم به صحنه انقلاب آمده اند تا همه دشمنان بدانند این راهپیمایی برای نشان اقتدار جمهوری اسلامی است و اجازه نخواهند داد که توطئه های شوم دشمنان در این سرزمین کهن به ثمر برسد.

 

مردم استان با شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» همبستگی خود با ولایت اعلام و انزجار خود را حرکت های منافقین و ضدانقلاب نشان دادند.

 

مردم با پلاکاردهای دست نویس ضمن اعلام اتحاد و همدلی ملت ایران و با درست کردن مترسک های منافقین و ضدانقلاب آنها را به آتش کشیدند.

 

 

آتش زدن پرچم اسرائیل غاصب از دیگر برنامه های اجرایی در مسیر راهپیمایی بود تا همه دنیا بدانند که این رژیم جعلی بزودی از روی زمین محو خواهد شد.

 

کد خبر 1252112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha