آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در اراک با شعار ما حامیان رهبریم

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در شهر اراک از ساعت ۱۰ با شعارهای خامنه‌ای رهبرماست، ما حامیان رهبریم، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس در شهر اراک آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مردم شهید پرور، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی، امروز 22 بهمن بعد از تجمع در میدان شهدا و شرکت در جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در راهپیمایی این روز با شکوه شرکت کردند و با سر دادن شعارهای دست خدا بر سر ماست ؛ خامنه ای رهبر ماست، ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده، الله اکبر خامنه ای رهبر، خامنه ای رهبر ماست، ما حامیان رهبریم، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل عشق و ارادت خود را به این انقلاب نشان دادند.

 

اقشار مختلف مردم دیار آفتاب باحضور پرشور و یکپارچه خود دراین روز در نقاط شهری و روستایی استان مرکزی در مسیر‌های پیش بینی شده به حرکت در آمدند و با این حضور آگاهانه و پرشور خود اعلام کردند که این انقلاب و ارزش های آن همواره برای ملت بزرگ ایران در اولویت است و اجازه دخالت دشمنان را در آن نخواهند داد.

 

دانش آموزان انقلابی و ولایتمدار شهر اراک با حضور در این راهپیمایی و تجمع در میدان شهدا، یاد و خاطره دانش آموزان شهید را گرامی داشته و با بر سر داشتن چادرهایی به رنگ پرچم پر افتخار ایران به اجرای سرود 1357 نفری پرداختند.

برپایی 44 غرفه فرهنگی و ایستگاه‌های نقاشی از دیگر برنامه های اجرا شده در مسیر راهپیمایی امسال بود و اجرای ویژه برنامه‌های شاد و مفرح توسط هنرمندان همراه با پخش زنده تلویزیونی هم از دیگر برنامه‌هایی بود که در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در مسیر راهپیمایی در حال اجراست.

 

اجرای سرود بهمن خونین جاویدان  توسط گروه سرود دختران بضعة‌الرسول مسجد ولی عصر شهراراک نیز از برنامه هایی بود که مورد استقبال راهپیمایان قرار گرفت.

 

مردمان سرزمین آفتاب، مهد علم و فرهنگ و هنر مفاخر در این روز به میدان آمدند تا ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام، شهدا و رهبر انقلاب بار دیگر اعلام کنند که این انقلاب به راحتی به دست نیامده است و ملت ایران همواره پشتیبان این انقلاب، ارزش های آن و حامی رهبر انقلاب هستند.

کد خبر 1252149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha