تقابل با قدرت ملت ایران چیزی جز شکست و ناکامی به دنبال ندارد

اعلایی خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: لازم است قدرت ملت ایران را در مسیر تمدن سازی معاصر به رسمیت بشناسید و بدانید راهی جز تعامل با این ابرقدرت نوظهور ندارید و تقابل با قدرت این ملت چیزی جز شکست و ناکامی به دنبال ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، محمدمهدی اعلایی -استاندار قزوین- در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن که امروز (شنبه ۲۲ بهمن) در خیابان شهدا قزوین برگزار شد، بیان کرد: دهه فجر امسال قدری متفاوت از دهه فجر های سال های قبل است، در چند ماهه گذشته یکی از بزرگترین توطئه های بر علیه ملت ایران را پشت سر گذاشتیم و باز هم به لطف الهی ملت ایران این توطئه را با موفقیت خنثی کرد.

 

استاندار قزوین ادامه داد: این توطئه هم مانند بسیاری از توطئه ها، هزینه هایی برای ما ایجاد کرد ولی یکی از مهمترین دستاوردهای قضایای اخیر این بود که به لطف الهی، کید و حیله دشمنان مبدل به نقش تبیین گری شد و تبیینی اتفاق افتاد که ناشی از رفتارهای دشمنان ملت ایران بود.

 

وی عنوان کرد: قضایای اخیر نشان داد که در باطن دشمنان ملت ایران چه می گذرد و آشکار شد آنها ایران بزرگ و مقتدر را برنمی تابند وهدف شان فقط نظام جمهوری اسلامی نیست، آنها بزرگی این جغرافیای را هم مانعی بر سر راه خود می دانند و تمامیت ارضی ایران را هدف گرفته و تجزیه ایران را دنبال می کنند و این مسئله روشنگری برای همه دلسوزان و یک آزمون برای همه کسانی است که ایران را دوست دارند.

 

* اتفاقات اخیر در کشور ماهیت دشمنان ملت ایران را آشکار کرد

وی اعلام کرد: تبیین دیگر این قضایا شناخت حقانیت جمهوری اسلامی و آشکار شدن ماهیت دشمنان آن بود، قاتلین ملت ایران و تروریست هایی مانند منافقان، غاصبان ثروت های ملت ایران و رانده شدگان سلطنت طلب، منحرفان اعتقادی و منحرفان اخلاقی، تجزیه طلبان مانند کومله ها و جند شیطان ها و اراباب غربی، عبری و عربی شان یکپارچه و هدفمند به میدان آمدند و هدف باطل خود را همگرا و یکپارچه دنبال کردند.

 

استاندار قزوین تصریح کرد: اینها اضداد آرمان های جمهوری اسلامی و مقاب ملت ایران هستند و آرزمند نابودی ایران و ایرانی و جمهوری اسلامی هستند و این یعنی ملت ایران و جمهوری اسلامی خار چشم قاتلین تروریست، منحرفان اعتقادی و اخلاقی، تجزیه طلبان سرزمین پاک ایران و غاصبان ثروت های ملت ایران است.

 

وی تأکید کرد: نتیجه تبیینی دیگر از این قضایا، بیان هوشیاری ملت ایران است و این هوشیاری قطع یقین مترادف رضایتمندی مطلق، بی نظری و تائید مطلق اقدامات دست اندرکاران اداره کشور نیست بلکه این هوشیاری مترادف تحلیل داشتن، رفتار مبتنی بر بصیرت و تشخیص داشتن، دشمن شناسی و شناخت اهداف دشمن است.

 

* حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکم به طرح رفراندوم دشمنان است

اعلایی گفت: در این قضایا مشخص و تبیین شد که ملت ایران هنوز هم هوشیار است و در این ایام به کررات از توٓطئه گران خارجی و فتنه گران داخلی که کارشان توطئه گری است، بارها کلمه رفراندوم را شنیدیم که نه بزرگ ملت ایران به دعوت های همراهی چند ماهه آنها، حضور چشمگیر در ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن امسال رفراندوم است و اینها نشان همراهی ملت با جمهوری اسلامی و نشان از هوشیاری و بصیرت ملت ایران است و این نتیجه تبیینی دیگر از وقایع اخیر است.

 

وی توضیح داد: نتیجه تبیینی دیگر رخدادهای اخیر خالی بودن دست دشمنان ملت ایران است، این همه هزینه کردند و همه توان خود را به کار گرفتند و همه دشمنان ملت ایران را با هم همگرا کردند و در نهایت به صورت احمقانه به این نتیجه رسیدند که یک عنصر خوش گذران، بی تجربه، مفلوک و بی خاصیت را محور مبارزاتی کنند و به سرسپردگان گفتند به او وکالت دهید تا برای مبارزه محوریت داشته باشد.

 

استاندار قزوین اظهار کرد: عنصر مفلوکی که پدر و پدربزرگش که به مراتب باتجربه تر و مطلع تر از او بودند، توسط ملت ایران به زباله دان تاریخ انداخته شدند، استیصال دشمنان ملت ایران به حدی است که بعد از این همه طراحی، هزینه، تبلیغ و استفاده از امپراطوری های رسانه ای، به این نتیجه رسیدند خوشگذرانی که هنرش عیاشی را محور مبارزانی کنند.

 

* باید قدرت ملت ایران در مسیر تمدن سازی معاصر به رسمیت شناخته شود

وی ادامه داد: دشمنان ملت ایران اگر به خود بیایند قضایای اخیر جنبه تبیینی، روشنگری و بیان حقایق برای آنها داشت، آنها اگر عاقل باشند باید ملت ایران را درست بشناسند، ملت ایران آن نیست که مطرودان از ایران و فاکتوربگیران تصویر می کنند، ملت ایران همان ملت سال ۵۷ و همان ملت مقاوم در برابر جنگ تمام قدرت های دنیا در برابر خود است، ملت ایران همان ملت تشییع شهید سلیمانی است و امروز هم دیدیم که ملت ایران ملت فریاد زننده نه بزرگ به دعوت های پرهزینه شماست.

 

اعلایی خطاب به دشمنان گفت: ملت ایران میلیون ها نفری است که امروز در خیلی از نقاط کشور در دمای چند درجه زیرصفر، با انواع مسائل و مشکلاتی که با آن گریبانگیر است و بخش عمده ای از آن هم ناشی از اقدامات دشمنان است در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده است و تا شما این ملت را نشناسید چون گذشته ها به بیراهه رفته اید.

 

وی افزود: لازم است قدرت ملت ایران را در مسیر تمدن سازی معاصر به رسمیت بشناسید و بدانید راهی جز تعامل با این ابرقدرت نوظهور ندارید و تقابل با قدرت این ملت چیزی جز شکست و ناکامی به دنبال ندارد.

 

* اعتبارات سفر ریاست جمهوری به قزوین برابر با اعتبار ۱۰ سال استان است

استاندار فروبن در ادامه با اشاره به گزارشی از اقدامات صورت گرفته در استان قزوین خاطر نشان کرد: مجموعه حاکمیت در استان، تمام قوای تصمیم گیر در سطح استان با همگرایی و وحدت تلاش می کنند خدمتگذاری شایسته ای را به مردم استان ارائه کنند و بارزترین اتفاق در سال گذشته سفر ریاست جمهوری به قزوین بود که در این سفر اعتبارات خوبی برای استان در نظر گرفته شد، اعتباراتی که در مقایسه با اعتبارات متداول جاری، حدود اعتبار ۱۰ سال استان است که در بازه زمانی سه ساله برای استان تصویب شد. 

 

وی اضافه کرد: از عمده ترین مشکلات در استان در حوزه زیرساخت های درمانی است که بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین فعال شد و برای این پروژه هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد و در سفر ریاست جمهوری به استان ابلاغ شد و همه پروژه های درمانی و بهداشتی در حال ساخت استان، دارای بودجه شدند و در مسیر پیشرفت قرار گرفتند.

 

اعلایی ادامه داد: در بحث آب آبرسانی به آبیک از سد طالقان، در نیمه اول امسال این پروژه تکمیل و تقدیم مردم شد؛ انتقال آب شرب قزوین از شرق قزوین هم نهایی شد و به بهره برداری رسید و انجام مطالعات انتقال آب از الموت رود و ارتفاعات شمالی البرز هم تصویب شد و در مسیر مطالعه و طراحی قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: در بحث آبرسانی روستایی ۹۶ روستای دارای تنش آبی در قالب پنج مجتمع روستایی دارای بودجه شد و در دست اجرا قرار گرفت و ایجاد بازار آب برای مدیریت بهره وری منابع آب نهایی شد و در مسیر اجراست.

 

استاندار قزوین یادآور شد: رفع مشکل ساخت و ساز در بافت تاریخی قزوین، تصویب بحث تبدیل شدن فرودگاه کشاورزی قزوین به فرودگاه باری و مسافربری، تبدیل منطقه مهرگان به شهر جدید و غیره از دیگر اقدامات صورت گرفته در استان قزوین است.

کد خبر 1252179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha