ملت ایران هرگز صحنه دفاع از انقلاب اسلامی را ترک نمی‌کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملت ایران در تمام صحنه‌ها در کنار انقلاب بوده و دشمن بداند هرگز صحنه دفاع از انقلاب اسلامی را ترک نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید علی احمدزاده ظهر امروز (۲۲ بهمن ماه) در اجتماع باشکوه راهپیمایان ۲۲ بهمن مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم این استان همچون دنای استوار در کنار انقلاب و پشت به دشمن هستند، گفت: پیام مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن این است که هیچ‌گاه در مقابل دشمنان کوتاه نیامده و نخواهند آمد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم این استان از گذشته تا کنون در صحنه‌های مختلف دفاع از ایران اسلامی پای کار بودند، عنوان کرد: مردم از دوران آریوبرزن، در دوران انقلاب، دفاع مقدس و سال‌های پس از جنگ همواره در کنار انقلاب بودند و رتبه اول این استان در اعزام به جبهه به نسبت جمعیت گواه این  ایستادگی و همراهی است.

 

وی با بیان اینکه امروز خیابان‌های یاسوج و جای‌جای کهگیلویه و بویراحمد مملو از جمعیتی است که برای ثبت رکورد و حماسه‌ای دیگر به میدان آمدند عنوان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد این بار هم حماسه آفریدند و خوش درخشیدند.

 

احمدزاده بیان کرد: دشمنان این حضور مردان و بانوان محجبه‌ای را که روسری و چادر آنها سمبل دینداری ما است را نظاره کنند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به نمایندگی از دولت از حضور باشکوه و تاریخی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی می‌کنم، گفت: دشمن بداند هرچه توطئه کند و نقشه بکشد ما مردم در میدان هستیم و توطئه‌ها و نقشه‌های آنها را خنثی می‌کنیم.

 

وی به حوادث اخیر و جنگ سایبری و ترکیبی دشمن اشاره کرد و افزود: در جنگ سایبری و ترکیبی که دشمن طی چند ماه اخیر راه اندازی کرده ملت ایران پای کار بودند و لحظه‌ای عقب‌نشینی نکرده و عقب‌نشینی هم نخواهد کرد .

 

احمدزاده با بیان اینکه سپاه و ارتش قهرمان، نبرد را از دشمن گرفته و دشمن در مقابل قدرت سپاه و ارتش توان جنگیدن با ما را ندارد، گفت: دشمنان نظام و انقلاب بدانند هرگز صحنه دفاع از انقلاب اسلامی را ترک نمی‌کنیم .

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هزاران جوان در راه این انقلاب به شهادت رسیدند و ما میراث‌دار  خون‌های مطهر گذشته هستیم.

 

وی ادامه داد: استقلال و آزادی که امروزه داریم را مجانی به دست نیاورده‌ایم که بخواهیم راحت آن را از دست بدهیم بلکه برای این استقلال و این آزادی خون‌ها داده‌ایم، لذا یک قدم در برابر دشمن کوتاه نخواهیم آمد.

 

احمدزاده با بیان اینکه مردم همواره در کنار انقلاب و پشت سر ولایت فقیه هستند، گفت: ولی فقیه یک مجتهد عادل است، دشمن بداند هرگز ولی‌فقیه را تنها نمی‌گذاریم و انقلاب اسلامی ایران مسیر پیشرفت و توسعه را به مانند ۴۳ سال گذشته ادامه خواهد داد.

کد خبر 1252205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha