کودکان تحت پوشش بهزیستی نیازمند پشتیبانی و حمایت خیران هستند

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی گفت: کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی نیازمند پشتیبانی و حمایت خیران و نیکوکاران هستند.

احمد حاج دایی، معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی استان مرکزی، با اشاره به اجرای طرح بیمه آتیه کودکان بهزیستی، به خبرنگار شبستان گفت: اجرای طرح بیمه آتیه کودکان آسمانی، نیازمند همکاری و مشارکت پر رنگ خیران نیکوکار است.


وی با بیان اینکه خیران و نیکوکاران نقش موثری در کاستن مشکلات جامعه هدف بهزیستی دارند، افزود: در این طرح شرکت بیمه نوین با حمایت افراد خیر و نیکوکار کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی را مورد حمایت قرار می‌دهد.
 

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: این کودکان پس از رسیدن به سن قانونی از مزایای این بیمه‌نامه بهره‌مند می شوند.


حاج دایی اضافه کرد: این طرح به منظور جلب مشارکت افراد خیر و نیکوکار و با هدف تامین مالی آتیه کودکان تنها و بی سرپرست و مددجویان تحت حمایت بهزیستی اجرا می شود.


وی با اشاره به اینکه علاقه مندان به حضور در این طرح می‌توانند به شعب بانک اقتصادنوین، نمایندگی‌های بیمه نوین و مراکز بهزیستی مراجعه کنند، افزود: میزان سرمایه بیمه عمر و در نتیجه حق بیمه مربوط، به اختیار خیران تعیین می شود و حداقل آن 100هزار تومان در سال است.


پایان پیام/

کد خبر 125221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha