۲۰۰ دستگاه چادر برای زلزله زدگان خوی ارسال شد

سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان گفت: این سازمان ۲۰۰ دستگاه چادر به مناطق زلزله زده شهرستان خوی در شمال آذربایجان غربی ارسال کرد.

محسن نوروزی -سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: مردم خیر و نیکوکار این شهرستان با جمع آوری و ارسال کمک‌های مردمی به یاری مناطق زلزله شهرستان خوی شتافتند.

 

وی عنوان کرد: این سازمان در پی وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی ضمن بیان همدردی با مردم شریف و زلزله‌زده این شهرستان از عموم هموطنان و هم استانی های غیرتمند دعوت می کند تا با کمک های خود به ویژه در تأمین اقلام خوراکی از قبیل روغن، برنج، کنسرو، خرما و ظروف یکبار مصرف یاری گر هموطنان عزیزمان در شهرستان خوی باشند.

 

نوروزی خاطرنشان کرد: سازمان جمعیت هلال احمر این شهرستان آماده دریافت کمک‌های مردمی غیرتمند و نوع دوست مردم شهرستان است.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان بیان کرد: بر این اساس مردم غیور و انسان دوست استان و شهرستان نیز می توانند کمک های نقدی خود را برای تامین اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان خوی به ویژه وسائل گرمایشی مانند هیتر و پتو به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و به نام جمعیت هلال احمر و یا با کد دستوری #۳*۱۱۲* مبالغ کمک خود را به حساب هلال احمر انتقال دهند.

 

نوروزی اضافه کرد: در حال حاضر بیشترین کمک غیر نقدی مورد نیاز وسایل گرم‌کننده نظیر هیتر برقی و پتو است و مردم می‌توانند این اقلام را به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان تحویل دهند.

 

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شنبه هشتم بهمن، شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند که در پی این زلزله بسیاری از منازل مسکونی تخریب و خسارت زیادی به اماکن مختلف وارد شد و در جریان آن ۸۶ روستا و دو شهر خوی و فیرورق با جمعیتی بالغ بر ۷۷ هزار و ۹۲۰ هزار نفر تحت تاثیر قرار گرفتند.

 
 
 

 

کد خبر 1252338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha