کمک ۷ میلیارد ریالی کانون شهدای شهرک ولیعصر(عج) به نیازمندان

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان گفت: این کانون از ابتدای امسال تاکنون، هفت میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به محرومان و نیازمندان شناسایی شده، کمک کرده است.

محمد محمدزاده قانعی -مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: این میزان کمک های نقدی و غیرنقدی در زمینه دارو، درمان، معیشت، پوشاک، تحصیل، تعمیرات، خرید لوازم منزل، لوازم التحریر و توزیع غذای گرم هزینه شده است.

 

وی بیان کرد: مبالغ جمع آوری شده جهت کمک به نیازمندان و رفع بخشی از مشکلات آنان، توسط خیرین و نیکوکاران به این مرکز انجام شده و اینک 100 نفر از مردم نوعدوست، خیر و نیکوکار این شهرستان با کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان همکاری و مشارکت دارند.

 

محمدزاده قانعی خاطرنشان کرد: هزار خانوار نیازمند و محروم که برخی به عنوان زنان سرپرست خانوار هستند تحت پوشش و از خدمات و حمایت های این کانون برخوردار هستند و در بخشی از قسمت های کانون برای آنان اشتغالزایی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان عنوان کرد: این کانون دارای فروشگاه خواروبار، کارگاه خیاطی، کلاس های مهدکودک، قرآنی و کارگاه سبزی و صیفی جات است و اکنون یک باب درمانگاه در همین محل در دست ساخت است.

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1252352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha