آزادی روابط نابودی خانواده را به دنبال دارد

حجت الاسلام نوروزی گفت: اولین اثر آزادی روابط به شکل حبوانی، این است که خانواده نابود می شود و در سیستم آزادی روابط بحث خانواده به حداقل رسیده و جوان ها تمایلی به ازدواج ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام  علیرضا نوروزی-کارشناس مذهبی- امروز (دوشنبه ۲۴ بهمن) در برنامه زنده تا آسمان بیان کرد: در تمامی مکاتب بشری یکسری حدود و ضوابطی وجود داشته و همیشه خانواده بوده است.

 

این کارشناس مذهبی ادامه داد: اگر روابط آزاد شود و هر مردی با هر زنی ارتباط داشته باشد این نوع ارتباط نتایج غمناک و قابل تأسفی را به دنبال دارد که اولین اثر آزادی روابط به شکل حبوانی این است که خانواده نابود می شود.

 

وی عنوان کرد: خانواده محور آرامش بوده و اگر برای انسان سختی پیش آید، این خانواده است که کمک حال انسان است ولی در سیستم آزادی روابط بحث خانواده به حداقل رسیده و جوان ها تمایلی به ازدواج ندارند.

 

حجت الاسلام نوروزی اعلام کرد: در آزادی روابط افراد به سمت ازدواج نرفته و همین امر عامل نابودی خانواده است و کسی که در دوران مجردی روابط متعددی داشته این شخص اگر ازدواج کند بعد از ازدواج هم تا حد زیادی نمی تواند پایبند به خانواده باشد و همین امر باعث نابودی خانواده می شود.

 

وی عنوان کرد: اولین اثر نابودی خانواده تنهایی است، در برخی کشورها که القا می کنند پیشرفته هستند آمار خودکشی بالایی دارند مانند سوئیس و کره جنوبی که یکی از علل آن کمرنگ شدن خانواده است است  زیرا خانواده ای وجود ندارد و فرد دچار تنهایی می شود.    

 

کارشناس مذهبی تصریح کرد: مشکل دیگر در آزادی روابط، فرزندان نامشروع است که میراث شوم این روابط است و سومین مشکل آزادی روابط این است جایگاه زن در چنین نظامی به زیبایی های ظاهری تنزل یافته و ارزش زن هم افول می یابد و همین امر سبب شده مشکلات روانی افزایش یابد به طوری که در ایتالیا بیماری به نام بیماری زنان ۵۰ ساله وجود دارد.

 

وی گفت: برای اینکه آزادی روابط کنار گذاشته شود یکی از زمینه های اصلی آن پوشش و حجاب است، زیرا آزادی پوشش به آزادی روابط منجر می شود بنابراین حجاب به طور ذاتی مانع فروپاشی خانواده بوده و مانع این است روابط به سمت روابط حیوانی رود.

 

حجت الاسلام نوروزی یادآور شد: اینکه برخی می گویند نبود حجاب باعث می شود تا چشم و دل انسان بعد از مدتی سیر شود، باید گفت که انسان موجودی بی نهایت طلب است و هرچه خواسته های نفسانی را مرتفع کند به سمت تأمین هرچه بیشتر این خواسته ها می رود و در جوامع غربی که مسیر آزادی پوشش را رفتند افراد باید چشم و دل سیر شده باشند ولی مسائل و مشکلات فراوان و آزار و اذیت زنان و تجاوزها نشان دهنده نتیجه این رفتار است.

 

کد خبر 1252490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha