همکاری ارتش و بنیاد نخبگان دستی پر توان برای  حل مسایل کشور

باقری مقدم از رویکرد جدید بنیاد ملی نخبگان در استفاده از جامعه نخبگانی کشور در حوزه های علوم انسانی، مدیریت، کارآفرینی و حکمرانی خبر داد و گفت: امضای تفاهم نامه میان ارتش و بنیاد ملی نخبگان دستی پر توان در حل مسایل کشور است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، ناصر باقری مقدم، رییس بنیاد ملی نخبگان کشور در مراسم امضای تفاهم نامه جامع همکاری های مشترک میان ارتش و بنیاد ملی نخبگان کشور با اشاره به رویکردهای این بنیاد در جذب نخبگان گفت: بنیاد ملی نخبگان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند از اثرگذاری مخاطبان در حل مسایل و مشکلات کشور استفاده کند.

 

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با نخبگان و تاکیدات ایشان برای استفاده از جامعه نخبگان کشور در حل مسایل پیش رو یادآور شد: تاکیدات رهبر انقلاب حاکی از شناسایی مستعدان و نخبگان کشور دارد و این انتظار وجود دارد که ما بتوانیم از کمک جامعه نخبگان کشور در مسایل کشور استفاده کنیم؛ در همین راستا باید به سمت دستگاه هایی حرکت کنیم که رویکرد آنها در استفاده از توان جامعه نخبگان کشور برای حل مسایل پیش رو است و با دستانی پر توان از قدرت نخبگان استفاده می کنند که ارتش یکی از آنهاست.

 

باقری مقدم تصریح کرد: علاوه بر حمایت ملی نخبگان از این افراد تلاش می کنیم تا خارج از حوزه ارتش نیز بتوانیم نخبگان را به دستگاه های تحقیقاتی ارتش متصل کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: نگاه بنیاد ملی نخبگان صرفا فنی و مهندسی نیست بلکه به سمت علوم انسانی، هنر و فعالیت های دیگر حرکت کردیم در حالی که در سال های ابتدایی رویکرد بنیاد ملی نخبگان صرفا مهندسی بود اما با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب و ریاست جمهوری در حوزه های علوم انسانی، مدیریت، حکمرانی و کارآفرینی نیز تلاش می کنیم تا از استعدادهای جامع نخبگان استفاده کرده و آنها را تحت پوشش قرار دهیم.

 

وی گفت: اغلب طرح های بنیاد در حوزه ارتش ترجمه شده و با امضای این تفاهم نامه در ایام ماه مبارک رجب امیدواریم شاهد پی گیری های دو دستگاه در استفاده از جامعه نخبگان کشور باشیم.

کد خبر 1252501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha