شهدا، اضطراب از خلق ‎حماسه بزرگ را برای دشمنان رقم زده‌اند

خضریان با یادی از شهدای مدافع امنیت در سالروز پیرزوی انقلاب اسلامی گفت: این شهیدانند که اضطراب از خلق ‎حماسه بزرگ را برای دشمنان رقم زده‌اند و خواب را از چشم بی‌وطن‌ها ربوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی نوشت:

‏وقتی صدای پای بهمن از کوچه پس کوچه‌های خاطره‌ها به گوش می‌رسد، گویی شهیدان خود برای تدارک جشن بیعت دوباره مردم با  انقلاب اسلامی در ‎راهپیمایی ۲۲ بهمن به میدان آمده‌اند تا فراموش نکنیم که باغبان لاله‌ها، امام مهربانی است که نگاهش هنوز هم نگران استمرار استقلال و آزادی ‎ایران است.

شهیدان آمده‌اند تا یادآور شوند چه مژده‌ای زیباتر از بهاری که در پی یک زمستان تار و طولانی به دست آمده؟ و چه بشارتی شیرین‌تر از بشارت خورشید در پی یک شب سرد و تاریک؟ و ما را قسم می‌دهند به شب پوشیده، که بالاخره روز خواهد درخشید و بر صحیفه شب تار و طولانی، مُهر پایان خواهد زد.

‏این شهیدانند که اضطراب از خلق ‎حماسه بزرگ را برای دشمنان رقم زده‌اند و خواب را از چشم بی‌وطن‌ها ربوده‌اند. امسال شهدای مدافع امنیت میزبان همه کسانی هستند که در ‎بهمن تماشایی به خیابان می‌آیند تا چشم وطن فروشان بی‌وطن را کور کنند و تمام غرب را در برابر اراده قوی یک ملت منفعل کنند.

کد خبر 1252610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha