جشنواره تولیدات رسانه‌ای «حقوق بی‌بشر» در تبریز برگزار می‌شود

جشنواره تولیدات رسانه‌ای «حقوق بی‌بشر» در رشته‌های کاریکاتور، پوستر / اینفوگرافیک، موشن گرافیک، گزارش، مصاحبه و یادداشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ‌اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری دیگر نهادهای فرهنگی جشنواره جشنواره تولیدات رسانه‌ای «حقوق بی‌بشر» را در رشته‌های کاریکاتور، پوستر / اینفوگرافیک، موشن گرافیک، گزارش، مصاحبه و یادداشت برگزار می کند.

این جشنواره در شش محور « جنایت‌های بزرگ غرب در دنیا را بیان کرده و نتیجه آنها را به تصویر بکشید، خشن‌ترین پلیس دنیا در کدام کشور است خشونت‌هایش را به تصویر بکشید، کشورهای حامی داعش (تروریست) کدام بودند و چه کمکی کردند، بیشترین خشونت علیه زنان در کدام کشور اتفاق می‌افتد، جنایت‌های آمریکا علیه ایران را به تصویر بکشید، خیانت‌ها و جنایت‌های پهلوی در ایران را به تصویر بکشید» برگزار خواهد شد.

عموم هنرمندان و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در تا بیستم اسفندماه در آی دی روبیکا، ایتا و تلگرام به آدرس bibashar ارسال کنند.

این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، حوزه هنری استان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، صدا و سیمای مرکز استان، سازمان فضای مجازی بسیج، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، موسسه فرهنگی ثنا و مجمع طراحان طلوع برگزار می‌شود.

کد خبر 1252758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha