تولید ۳ برابری محصولات دفاعی در کشور

امیر آشتیانی با بیان اینکه امسال تولید محصولات دفاعی در کشور حدود سه برابر و صادرات آن حدود پنج برابر نسبت سال گذشته افزایش داشته است، گفت: نیروهای مسلح با اقتدار از کشور محافظت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز (چهارشنبه ۲۶ بهمن) در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به رشد قابل ملاحظه وزارت دفاع در همه ابعاد گفت: حرکت‌های وزارت دفاع حرکت‌های جهشی است که انشاءالله همه به نتیجه رسیده است و شرایط در حوزه دفاع و صنعت دفاعی بسیار ایده‌آل است.

 

 

وی با بیان اینکه امسال تولید محصولات دفاعی در کشور حدود سه برابر و صادرات آن حدود پنج برابر نسبت سال گذشته افزایش داشته است، گفت: نیروهای مسلح با اقتدار از کشور محافظت می‌کنند و تا جایی که در توان دارند تلاش می‌کنند که نیروهای مسلح را در ابعاد مختلف پشتیبانی کنند.

 

 

وی درباره شناسایی عوامل پهپادی در اصفهان گفت: اینگونه اتفاقات، در بسیاری از کشورها ممکن است اتفاق بیفتد. دشمن‌های ما از روی ضعف است که هر کاری انجام می‌دهند و علت آن هم این است که نمی‌توانند این پیشرفت‌ها را تحمل کنند. اقتدار جمهوری اسلامی در نظام بین الملل به شکلی است که آنها از سر ضعف و استیصال دست به کارهای ایذایی اینچنین می‌زنند که چندان مهم نیست و الحمدالله نتیجه‌ای هم نگرفته‌اند

 

کد خبر 1252897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha