جشنواره «جوانان‌ برتر ایران‌ زمین» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

قناد از برگزاری جشنواره «جوانان‌ برتر ایران‌ زمین» در خراسان جنوبی با چهار محور فرهنگی، علمی، اقتصادی و اجتماعی با ۱۲ موضوع تخصصی همزمان با هفته جوان ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی،‌ مهدی قناد - معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی- امروز پنجشنبه (۲۷ بهمن) در نشست خبری اظهار کرد: هر ساله به مناسبت ۱۱ شعبان سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ویژه برنامه‌هایی در سطح استان برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: امسال هفته جوان از ۱۱ اسفند آغاز می شود و تا ۱۷ اسفند ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت قائم (عج) پایان می یابد.

 

قناد از برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین همزمان با هفته جوان در استان خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره به منظور شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر ۱۸ تا ۳۵ سال اجرا خواهد شد.

 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره ارزش نهادن به فعالیت‌های هویت‌آفرین جوانان، تقویت روحیه تحقیق و ابتکار، شناساندن اندیشه‌های سازنده جوانان به سایر فعالیت در عرصه‌های کشور است.

 

وی بیان کرد: جشنواره جوانان‌برتر ایران‌زمین در قالب ۱۲ موضوع تخصصی شامل قرآن، ادبیات، کنشگر فعال رسانه‌ای و فضای مجازی، فیلم، موسیقی، هنرهای تجسمی، خادم اهل بیت، کارآفرینی، دانش بنیان، جوان دارای توانایی خاص، ورزش و فعال اجتماعی برگرفته از چهار محور فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی برگزار خواهد شد.

 

قناد افزود: جوانان علاقه مند جهت ثبت نام می توانند با مدارک شناسایی و احکام و مستندات مرتبط به صورت حضوری به اداره کل ورزش و جوانان استان و یا تمام ادارات ورزش و جوانان شهرستان های تابعه مراجعه کرده و یا از طریق آدرس سایت اداره کل اقدام کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به ۱۲ نفر از برگزیدگان جشنواره جوانان برتر ایران زمین کارت هدیه پنج میلیون تومانی اهدا می‌شود و همچنین خانواده جوانان شهید حافظ امنیت همزبا با هفته جوان تجلیل خواهند شد.

 

 

کد خبر 1253074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha