طرح‌ های فرهنگی و هنری در چهارمحال و بختیاری حمایت می شوند

احمدی با اشاره به فراخوان حمایت از طرح‌ های فرهنگی و هنری در سال ۱۴۰۱، گفت: نتایج طرح‌ های فرهنگی و هنری ارسالی پس از ارزیابی اولیه و مصاحبه با منتخبین تا ۴ اسفند ماه جاری اعلام می شود.

پیام احمدی با اشاره به فراخوان حمایت از طرح‌ های فرهنگی و هنری در سال ۱۴۰۱ به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: نتایج طرح‌ های فرهنگی و هنری ارسالی پس از ارزیابی اولیه و مصاحبه با منتخبین تا ۴ اسفند ماه جاری اعلام می شود.

 

سرپرست اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح ‌ها در چهار محور اصلی «قرآن کریم با رویکرد جهاد تبیین»، «هویت»، «عفاف، حجاب و بانوی الگوی مسلمان ایرانی» و «مسائل نوظهور» ارائه می شوند.

 

احمدی با اشاره به اینکه هر مجموعه مجاز به ارسال حداکثر دو طرح است، اظهار داشت: متقاضیان باید برای دریافت قالب کاربرگ طراحی شده به پایگاه اطلاع ‌رسانی اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به آدرس www.chb.farhang.gov.ir مراجعه کرده و پس از تکمیل این کاربرگ، طرح‌های ارسالی را به‌ صورت تایپ‌ شده به پست الکترونیکی f.safavi@farhangmail.ir ارسال کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: طرح ‌هایی که دارای رویکرد استانی (تمام مناطق استان) بوده و قابلیت انتشار و بهره‌برداری در فضای مجازی، رسانه‌ها و شبکه‌ های اجتماعی را دارند، از اولویت برخوردارند.

 

سرپرست اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: مجموعه ‌های مستقر در شهرستان‌ ها به ‌ویژه مناطق کمتر برخوردار ضمن در نظر گرفتن کیفیت طرح، از اولویت نیز برخوردار خواهند بود.

 

کد خبر 1253569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha