غفلت مدیران خراسان جنوبی از نگاه حمایتی

حجت الاسلام موحدی‌راد گفت: با توجه به اینکه خراسان جنوبی کم‌برخوردار است متاسفانه برخی مدیران آنچنان به دنبال اجرای قانون هستند که از نگاه حمایتی غافل می‌شوند که این امر موجب فرار سرمایه‌گذار و سرمایه از استان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام موحدی‌راد -رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی- ظهر امروز دوشنبه (۱ اسفند) در ستاد پیگیری اجرا سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان اظهار کرد: اکنون وضعیت اقتصادی کشور در شرایط خاصی است و همه مسئولان باید سیاست‌هایی حمایتی را در حوزه صنعت از اشتغال و کارآفرینی برای رفع مشکلات آنان دنبال کنند چون هر واحد تولیدی و کارگاهی که تعطیل شود مشکلات زیادی در مملکت خواهیم داشت به ویژه بحث جرم و جنایت افزایش می‌یابد.

 

وی به دستور کار این جلسه برای بررسی مشکلات یک واحد گردشگری در اسلامیه شهرستان فردوس اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا مصوب شد تا زمین در اختیار سرمایه‌گذار اولیه باقی بماند تا این پروژه را که پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد دارد تکمیل کند تا اشتغال‌زایی حدود ۶۰ نفر در این واحد گردشگری محقق شود.

 

حجت الاسلام موحدی‌راد با اشاره به بررسی مشکلات کارخانه سوله‌سازی و صنایع دستی، افزود: این کارخانه برای توسعه نیاز به افزایش زمین داشت که مصوب شد با مساعدت شهرک صنعتی به صورت نقد و اقساط زمین مورد نیاز به آنان واگذار شود.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: مسئولان تا جایی که می‌تواند در حوزه خدمت‌رسانی به مردم و صنعت با دیدگاه مساعد همکاری و همراهی داشته باشند و اگر احساس می‌کنند برخی قوانین دست و پاگیر است در ستاد مطرح کنند تا برای رفع آن تصمیماتی اخذ شود تا مشکلات حوزه صنعت و اشتغال و کارآفرینی را کاهش دهیم.

 

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه استان خراسان جنوبی کم‌برخوردار است متاسفانه برخی مدیران آنچنان به دنبال اجرای قانون هستند که از نگاه حمایتی غافل می‌شوند که موجب فرار سرمایه‌گذار و سرمایه از استان خواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر 1253593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha