فعالیت‌های فرهنگی زندان لاکان الگوی سایر بخش ها باشد

آیت الله فلاحتی گفت: در کنار اشتغالزایی، کار فرهنگی خوبی در زندان لاکان رشت صورت گرفته که می‌تواند برای سایر بخش‌های جامعه الگو باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی - نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان - امروز(دوشنبه، ۱ اسفند) در دیدار از بخش‌های مختلف زندان لاکان رشت و بررسی وضعیت کارگاه‌های تولیدی فعال در زندان، روند کار زندانیان در کارگاه‌های تولیدی و اشتغالزایی ایجاد شده در محیط زندان را قابل تقدیر و ارزشمند خواند.

 

وی در ادامه با اشاره به فراز و نشیب‌های زندگی و بیان اینکه هر کسی که به دلیلی در زندان به‌سر می‌برد در واقع یک دوره تربیت درونی را می‌گذراند اظهارکرد: در این دوره از زندگی سعی کنید رابطه خود را با خدا محکم کنید تا خداوند طعم لذایذ را به شما بچشاند.

 

فلاحتی با بیان اینکه خداوند توبه بندگان خویش را می‌پذیرد گفت: خداوند همواره فراز و نشیب‌ها و پستی و بلندی‌هایی را طی دوران زندگی پیش روی انسان قرار می‌دهد اما مرد میدان کسی‌ است که خودش را نبازد.

 

وی به اثرات و برکات یاد خدا در زندگی انسان اشاره کرد و با بیان اینکه فرصت‌ها را مغتنم شمارید اذعان کرد: همه ما در معرض آزمایش و امتحان هستیم اما خوشا به حال کسی که در معرکه امتحان، از خدا دور نشود و پیروز میدان باشد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در پایان با اشاره به بازدیدش از قسمت‌های مختلف زندان و بیان اینکه خوشبختانه کارهای خوب و رضایت‌بخشی صورت گرفته است خاطرنشان کرد: در کنار اشتغالزایی، کار فرهنگی خوبی هم در این مکان صورت گرفته که می‌تواند برای سایر بخش‌های جامعه الگو باشد و مسئولان هم تلاش کنند تا شرایط بهتری برای زندانیان فراهم شود.

 

 

کد خبر 1253643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha