لزوم کمک سازمان های مردم نهاد به افزایش سرانه مطالعه در خراسان جنوبی

طالبی با اشاره به اینکه مطالعه به سمت حوزه فضای مجازی سوق یافته است، بر لزوم کمک همه به ویژه سازمان های مردم نهاد برای ارتقای سرانه مطالعه خراسان جنوبی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی امروز دوشنبه (۱ اسفند) در شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی اظهار داشت: به جهت اینکه دستگاه های اجرایی در جهت حل بخشی از مشکلات و آسیب های اجتماعی موجود در جامعه با محدودیت های مواجه است ناچار هستیم تا از ظرفیت های مردمی در این زمینه استفاده کنیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: در این راستا باید این ظرفیت های مردمی را در یک قالب شاکله ای ساماندهی و سازماندهی کنیم و راهکار استفاده از ظرفیت مردمی، بحث ضابطه مند کردن آنان است.

 

وی با اشاره به نقش مهم سازمان های مردم نهاد در حل مشکلات و آسیب های اجتماعی جامعه گفت: استفاده و تشکیل سازمان های مردم نهاد برای حل مشکلات و آسیب های جامعه بسیار مهم است و اگر از ظرفیت مردمی استفاده کنیم و ضابطه‌مند نباشد قطعا هرج و مرج به وجود خواهد آمد و رویش آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت و اگر ضابطه مند باشند مشکلات جامعه قابل حل خواهد بود.

 

طالبی در ادامه بیان کرد: باید برای ظرفیت های مردمی هدف و ضابطه تعیین شود تا بتوانند در مسیر همان هدف جهت حل مشکلات جامعه حرکت کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اينکه کمک به افزایش سرانه کتابخوانی بسیار اهمیت و ضرورت دارد، گفت: متاسفانه حوزه مطالعه به سمت فضای مجازی حرکت کرده است و از کتاب کمتر استفاده می شود.

 

 

کد خبر 1253681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha