حضرت محمد(ص) الگوی تمام عیار اخلاق و انسانیت است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: حضرت محمد(ص) الگوی تمام عیار اخلاق و انسانیت برای تمام بشریت است.

حجت الاسلام کاظم حریف -مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: امروز جامعه نیاز دارد از سبک و سنت دیرین پیامبر اسلام(ص) پیروی کند و شاخصه های تعالی و رشد انسان ها را در خود به وجود آورد.

 

وی با اشاره به اینکه مهم ترین رسالت پیامبر صلوات الله علیه، هدایت انسان بود، خاطرنشان کرد: ایشان شوق بسیار به اهمیت، تبیین و بیان این موضوع داشت تا آن را در جامعه گسترش دهد، پیامبر اسلام الگوی کامل اخلاق و هدایت انسان ها در جهان است.

 

حجت الاسلام حریف عنوان کرد: مهم ترین شاخصه ایشان، اخلاق نیکو بود که مهربانی و عطوفت زیادی نسبت به مردم داشتند و سخت ترین انسان ها را با روش و بینش نیک، به خود جذب می کردند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان بیان کرد: همچنین مساله بعثت پیامبر(ص)، برانگیختگی و رستاخیز است و به جهت اینکه ایشان به کمال روحی رسیدند، برانگیخته شدند تا انسان ها را به راه است هدایت  و رهبری کنند تا نسبت به مسائل روز جامعه آگاهی و بصیرت و بینش بالایی داشته باشند.

 

حجت الاسلام حریف اضافه کرد: حضرت محمد(ص) به طبیب الدوار بالطبعه معروف بود و به رشد و کمال واقعی رسید تا حدی که مامور شد انسان ها را از جهالت خارج کند.

 

 

کد خبر 1253758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha