دانش آموزان شیروانی در ثبت نام المپیادهای علمی مقام نخست را کسب کردند

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شیروان گفت: دانش آموزان این شهرستان در ثبت نام المپیادهای علمی خراسان شمالی مقام نخست را کسب کردند.

رضا خسروی -مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: در اولین مرحله المپیادهای علمی خراسان شمالی در مجموع، چهار هزار و 522 نفر از هشت شهرستان ثبت نام کردند که شهرستان شیروان با دو هزار و 157 نفر ثبت نام در کل استان رکورد شکنی کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این ثبت نام اولین مرحله المپیادهای علمی پس از شیروان، بجنورد با هزار و 64 نفر و اسفراین با 689 نفر به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

خسروی ضمن قدردانی از زحمات مدیران مدارس، عوامل اجرایی، همکاران فرهنگی، اداری، اولیاء و دانش آموزان عنوان کرد: سال گذشته یاسین التماسی در المپیاد علوم زمین در جهان رتبه سوم را کسب کرد که این موفقیت بزرگ الگوی خوبی برای دانش آموزان شده است.

 

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: سال گذشته ۹ عنوان توسط  ۸ دانش آموز شیروانی در دومین مرحله پذیرفته شد که این نتیجه در طول تاریخ آموزش و پرورش بی سابقه است و از ۱۱ عنوان پذیرفته شده استان ۸۱ درصد پذیرفته شدگان از این شهرستان بودند که باعث شده این شهرستان با اختلاف بالا در رتبه اول استان قرار بگیرد.

 

خسروی تصریح کرد: دستیابی به این موفقیت بزرگ و ارزشمند مایه مسرت و شادمانی‌ست و خدا را شاکریم که دانش آموزان همیشه پیشگام علم و دانش هستند و به موفقیت های بزرگ تر یدست خواهند یافت.

 

28 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

 

کد خبر 1253774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha