عدم دعوت از ایران برای حضور در کنفرانس مونیخ ایجاد جنگ روانی بوده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: علت عدم دعوت از جمهوری اسلامی ایران برای حضور در کنفرانس امنیتی مونیخ ایجاد جنگ روانی به قصد تاثیرگذاری در امور داخلی ما و معیشت مردم بوده است.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به عدم دعوت ایران برای حضور در اجلاس امنیتی مونیخ گفت: عدم دعوت از جمهوری اسلامی ایران برای حضور در این اجلاس یک کار کاملا سیاسی بود و این بخشی از مناسبات حاکم بر جهان است که متاسفانه غربی ها بر دنیا تحمیل کردند و از این ابزارها استفاده می کنند، قرار هم نیست اقدامات آنها عادلانه و منطق کارشناسی داشته باشد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این مجموعه مناسبات برای پیشبرد اهداف استراتژی هژمونی غربی است و غربی ها نیز بر همین مبنا مناسبات شان را شکل داده اند و جای تعجب نیست که از نماینده قانونی کشور ما یعنی دولت جمهوری اسلامی ایران دعوت نمی کنند.

 

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران دموکراسی ترین نظام در منطقه است که بر مبنای ففه اسلامی شکل گرفته است و باید از آنها پرسید که چرا نماینده قانونی یک کشور و یک ملت را دعوت نمی کنند، خودشان باید به این تناقضات جواب بدهند.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف آنها ایجاد جنگ روانی به قصد تاثیرگذاری در امور داخلی ما و معیشت مردم است.

کد خبر 1253808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha