رقابت ۳۹۴ هنرمند کودک و نوجوان در پویش «نسل سلیمانی‌ها»

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، از رقابت ۳۹۴ هنرمند کودک و نوجوان در پویش «نسل سلیمانی‌ها» و در بخش‌های سلفی با تصویر حاج قاسم، کلیپ، نقاشی و دلنوشته خبر داد.

حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن -مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارداشت: با توجه به اجرای پویش «نسل سلیمانی‌ها» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها، 432 اثر به دبیرخانه این پویش رسید.

 

وی با اشاره به اینکه این تعداد آثار از سوی 394 هنرمند کودک و نوجوان به دست ما رسیده است، افزود: در بخش نقاشی 153 اثر، سلفی با تصویر حاج قاسم 76 اثر، بخش دلنوشته 90 اثر و بخش کلیپ 113 اثر به دبیرخانه پویش رسیده است.

 

حجت الاسلام پاکدامن، آثار رسیده را از استان های خراسان شمالی، فارس، گیلان، خراسان رضوی، خوزستان، یزد، مرکزی، مازندران، تهران، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، قم و
اردبیل اعلام کرد.
 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی اعلام کرد: آثار رسیده به بخش های مختلف این پویش، پس از داوری از سوی امور فرهنگی و هنری ستاد فهما استان، همزمان با عید نیمه شعبان و18 اسفند، سالروز تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور اعلام و تقدیر می شوند.


 

کد خبر 1253841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha