راه‌اندازی گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر در استان لرستان

حجت الاسلام مهدوی نیا گفت: به منظور تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در مرکز استان لرستان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلیمن یونس مهدوی نیا امروز در جمع بانوان آمر به معروف و ناهی از منکر استان لرستان اظهار داشت: در راستای تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، گشت های امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در مرکز استان لرستان راه اندازی می شود.

 

وی افزود: علم و آگاهی نسبت به معروف ها و منکرات، احتمال تاثیر، اصرار و استمرار در عمل و نداشتن مفسده شرایط چهاگانه امر به معروف و نهی از منکر هستند.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا افزود: آمران به معروف و ناهیان از منکر قبل از انجام این فریضتین باید شرایط چهار گانه امر به معروف و نهی از منکر را مورد توجه قرار دهند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در این جلسه توجیهی و آموزشی بیان کرد:  اظهار قلبی ، گفتاری( لسانی) و استفاده از قدرت(عملی) مراتب امر و نهی هستند که در مرحله عملی همه باید تابع قانون باشند.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به طرح عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد:  تنها راه تقویت فرهنگ عفاف و حجاب راجرایی کردن طرح جامع عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

کد خبر 1253857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha