کارگاه آموزشی شهر نماز در فومن برگزار شد

بیتا گفت: کارگاه آموزشی «شهر نماز» با هدف آشنایی بیشتر کودکان و دانش‌آموزان ابتدایی با اصول درست نماز در فومن برگزار شد.

ایوب بیتا در گفت‌وگو -مدیر آموزش و پرورش فومن - با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: کارگاه آموزشی «شهر نماز» با هدف آشنایی بیشتر کودکان و دانش‌آموزان ابتدایی با اصول درست نماز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، آموزش و پرورش فومن و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در فومن برگزار شد.

 

وی افزود: از ویژگی این کارگاه آموزشی این است که اصول آموزش نماز برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی با روش‌های جدید، متنوع و شاد آموزش داده می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن گفت: این کارگاه با حضور معلمین و اولیای دانش آموزان مقطع اول دبستان از شهر های فومن، صومعه سرا، شفت و تولم شهر در سالن اداره فرهنگی و راشد اسلامی فومن برگزار شد.

 

بیتا تصریح کرد: ارتقای شیوه آموزش نماز در سطح کلاس اول ابتدایی در بین معلمین و اولیای دانش آموزان و احیای سنت حسنه آموزش  شیرین  نماز  به کودکان  و دعوت خوش از کودکان به اقامه نماز از جمله اهداف برگزاری این برنامه بود.

 

وی با بیان اینکه مدرس این دوره آموزشی دکتر مهدی فاضلی  مولف  کتاب  نماز شکوفه ها بود خاطرنشان کرد: کتاب «نماز شکوفه ه » اولین  کتاب  نماز  نونهالان  و کودکان  است  که به نیت  روحانی  شهید  میرزا کوچک  جنگلی به  قلم  فاضلی درآمده و به کودکان اهداء شد تا اولین  نماز خود  را  به  روح پرفتوح  سردار جنگل  هدیه کنند.

کد خبر 1253915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha