۴۴ هزار گذرنامه زائران حسینی در خراسان جنوبی درب منازل تحویل شد

مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: ۴۴ هزار گذرنامه زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام خراسان جنوبی با همکاری موزعین پست،‌ در کمترین زمان ممکن، درب منازل به آنها تحویل داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسین ظهوری -مدیرکل پست خراسان جنوبی- ظهر امروز (۳ اسفند) در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: اداره کل پست خراسان جنوبی دارای ۱۴ اداره و دفتر در سطح شهرهای مختلف خراسان جنوبی است.

 

وی به فعالیت ۷۶ دفتر پیشخوان شهری، سه دفتر ict روستایی و ۸ مرکز نمایندگی قبول شهری در سطح استان اشاره کرد و گفت: همچنین ۱۷۷ نمایندگی پست روستایی در سطح استان مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.

 

مدیرکل پست خراسان جنوبی رشد درآمدی این نهاد در ۱۱ ماه نخست امسال را ۴۴ درصد اعلام کرد که در این زمینه رتبه نهم کشور را این  استان به خود اختصاص داده است و ادامه داد: همچنین در بهمن‌ماه امسال رشد درآمدی این نهاد به ۳.۵ میلیارد تومان معادل ۱۲۷.۷ درصد رسیده است که در سطح کشور رتبه نخست را کسب کرده است.

 

وی افزود: یک میلیون و ۳۴۷ هزار مرسوله در ۱۱ ماه نخست امسال وارد و یک میلیون و ۱۰۱ هزار و ۱۴۷ مرسوله از استان صادر شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت ۸۰ مرکز خرید اینترنتی در سطح استان گفت: در ۱۱ ماه نخست امسال، ۸۷ هزار و ۸۶۴ مرسوله خرید اینترنتی وارد استان شده است و ۱۲ هزار و ۲۳۰ فقره مرسوله اینترنتی از استان به دیگر نقاط کشور ارسال شده است.

 

به گفته ظهوری در حوزه بهنگام سازی کدپستی نیز در ۱۱ ماه نخست امسال ۱۲۱ هزار و ۵۹۰ رکورد در استان ثبت شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در بهمن‌ماه امسال در حوزه ارسال انواع تایر تولید استان به دیگر نقاط کشور، ۵۷ هزار حلقه لاستیک به نقاط مختلف کشور ارسال شده است، گفت: همچنین در ایام برودت سرما و قطعی گاز، ۳۰ تن انواع گوشت با همکاری اداره پست درب منازل به مردم تحویل شده است.

 

مدیرکل پست خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۴۴ هزار گذرنامه زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام خراسان جنوبی در ایام اربعین با همکاری موزعین پست،‌ در کمترین زمان ممکن به آنها تحویل داده شده است که در این زمینه بسیار موفق و سریع عمل کرده‌ایم.

 

ظهوری خاطرنشان کرد: بزرگترین افتخار پست، اعتماد مردم به این نهاد است که در مقابل تلاش می‌کنیم امانت آنها در کمال امنیت به مقصد برسد.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1254043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha