تسریع در تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی روستایی و شهری در مناطق زلزله زده خوی

جعفر برزگر گفت: تعمیر و سکونت۵ هزار و ۹۰۳ واحد مسکونی روستایی و شهری در مناطق زلزله‌زده خود در دستور کار این سازمان قرار دارد .

جعفر برزگر در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: دستور تعمیر و سکونت5هزار و ۹۰۳ واحد مسکونی روستایی شهری در مناطق زلزله زده خوی ابلاغ شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی افزود: عملیات آواربرداری به واحدهای احداثی نیز در 9 محور با استقرار ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن در حال اتمام است.

این مسئول با بیان اینکه از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و قزوین نیز کمک رسانی های بسیاری از قبیل ارسال ماشین آلات سنگین انجام شده است تصریح کرد: تاکنون آواربرداری ۵۰۵ واحد مسکونی در روستا ها به اتمام رسیده است.

برزگر گفت: مصالح ساختمانی مورد نیاز نیز از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن تامین و به ۲۵۴ واحد مسکونی روستایی آواربرداری شده توزیع شده است.

گفتنی است، هموطنانی که دوست دارند برای کمک به مردم زلزله زده خوی در راستای تکمیل واحدهای مسکونی اقدامی کرده باشند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی(ره) در تمام شعب بانک ملی واریز کنند.

کد خبر 1254048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha