برنامه ویژه کانون‌های مساجد جنوب کرمان برای روز درختکاری

مجید خوبی زاده گفت: بزودی تفاهم نامه همکاری کانون های مساجد جنوب کرمان با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان منعقد می شود.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: بزودی تفاهم نامه همکاری کانون های مساجد جنوب کرمان با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان منعقد می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در این باره، افزود: این تفاهم نامه در راستای همکاری و مشارکت کانون های مساجد جنوب کرمان در طرح درختکاری است.

وی بیان کرد: از آنجایی که ۱۸ اسفندماه سالروز تاسیس کانون های مساجد مصادف با روز درختکاری است بنابراین طبق این تفاهم نامه تعداد نامحدودی نهال در اختیار کانون های مساجد شهر و روستاها قرار داده می شود.

خوبی زاده ابراز کرد: اصله های نهال همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری در جوار مساجد شهرها و روستاها کاشته می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: برای اجرای هر چه بهتر طرح درختکاری در هر شهرستان یک کانون فرهنگی هنری به عنوان نماینده این ستاد جهت همکاری با منابع طبیعی و آبخیزداری انتخاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع اصله های نهال بر اساس اقلیم مناطق شهری و روستایی در اختیار کانون های مساجد جنوب کرمان قرار داده می شود.

خوبی زاده یادآور شد: در سطح کشور تفاهم نامه همکاری سازمان جنگل ها و منابع طبیعی و آبخیزداری با ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور منعقد شده است.

کد خبر 1254070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha