رویداد «فرصت ناب» در زابل

رویداد «فرصت ناب» با هدف معرفی فرصت‌های شغلی دانش بنیان، ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان خانواده بزرگ امداد در زابل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، رویداد «فرصت ناب» با هدف معرفی فرصت‌های شغلی دانش بنیان، ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان خانواده بزرگ امداد، امروز(۴ اسفند) با حضور امام جمعه زابل و مدیرکل کمیته امداد استان در محل دانشگاه زابل برگزار شد.


 
حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی، امام جمعه شهرستان زابل در این مراسم بیان کرد: قدرتی که تولید می‌شود گاهی درون‌زا و گاهی برون زا است.

 
وی افزود: قدرت برون‌زا، مشروط است و علی القاعده در اختیار ما نیست، مانند برخی کشورهای منطقه که صدها فروند هواپیمای راهبردی دارند، در حالی که خلبان‌های آنان کمتر از صد نفر هستند. این تولید قدرت، درون‌زا نیست و اختیاری ندارند.
 
امام جمعه زابل اظهار کرد: وقتی قدرت درون زا باشد، ما را مانا می‌کند و اولین خصوصیت قدرت درون‌زا، مانایی است. خصوصیت دوم قدرت درون‌زا، حالت زایشی است، یعنی خودش تولید قدرت جدید می‌کند.
 
سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد استان در این مراسم بیان کرد: تا وقتی جوان انقلابی پای کار باشد، دشمن هیچ نقشه‌ای را نمی‌تواند عملی کند و هیچ آسیبی به مملکت نمی‌رسد.
 
وی با اشاره به خطرات عدم نظارت بر فضای مجازی گفت: فضای مجازی ساعت‌ها جوان ما را از فضایی به فضای دیگر انتقال می‌دهد و باید مراقب بود از خطرات آن، مصون ماند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان افزود: اکثر کارآفرینان بزرگ، از صفر و با دست خالی شروع کرده‌اند، اما همت بلند و اراده قوی داشته‌اند. امداد فقط زمینه را فراهم می‌کند تا راه برای رشد، هموار شود

کد خبر 1254119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha