بچه مسجدی ها ولادت امام حسین (ع) را جشن گرفتند

محبوبه جبالبارزی گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین (ع) با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون جشن در مسجد جامع برگزار شد.

محبوبه جبالبارزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین (ع) با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون جشن در مسجد جامع برگزار شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در این جشن، افزود: جشن ولادت امام حسین (ع) همراه با سخنرانی و مولودی خوانی بود.

 

 

وی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های این جشن، برپایی میز خدمت ایثار و شهادت بود که در این راستا سعی کردیم با بیان بخشی از زندگی شهدای شهرستان، نوجوانان و جوانان را با آنها آشنا کنیم.

 

 

جبالبارزی ادامه داد: همچنین با همکاری مرکز بهداشت ایستگاه سلامت برپا شده و در این ایستگاه خدماتی نظیر اندازه گیری فشار خون و وزن به شرکت کنندگان در جشن ارائه شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اظهار کرد: طرح دوخت چادر صلواتی یکی دیگر از برنامه های ویژه جشن ولادت امام حسین (ع) بود که به کمک بانوان خیاط عضو کانون ۲۰ قواره چادر دوخته شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این ایستگاه صلواتی بچه های مسجد با توزیع شربت و شیرینی پذیرای مهمانان بود.

جبالبارزی با اشاره به توزیع ۴۰۰ پرس غذای نذری، عنوان کرد: در پایان جشن نیز عاشقان حسینی مهمان سفره با برکت اهل بیت (ع) بودند.

کد خبر 1254219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha