نیروگاه اتمی کارون در خوزستان احداث می‌شود

اسلامی، از احداث نیروگاه اتمی کارون به پاسداشت یاد شهدا در خوزستان خبر داد و گفت: این نیروگاه که ثبت جهانی است، با توان داخلی در این منطقه احداث خواهد شد تا ایران اسلامی نیازی به خارجی‌ها در این زمینه نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، محمد اسلامی، امروز جمعه (۵ اسفند) در آئین بزرگداشت سرلشکر شهید حسین خرازی و شهدای عملیات کربلای ۵ که با حضور مسئولان لشکری و کشور در شهر دارخویین شادگان برگزار شد، با بیان اینکه خون شهدا همیشه جریان ساز بوده و به برکت آنها ایران راه پیشرفت را طی می کند، اظهار کرد: دشمنان ملت ایران به معنای حقیقی کلمه کوردل هستند، چراکه آنها فکر می‌کنند با فتنه‌گری می‌توانند جریان حرکت و پیشرفت موفق جمهوری اسلامی ایران را متوقف کنند.

 

مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، افزود: امروز تمام اسلام در برابر همه قوای شرک قرار گرفته و برای پیروزی جامعه، روحیه شهادت و ایثارگری نیاز است.

 

وی با اشاره به از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: شهدا و رزمندگان در طول دوران جنگ تحمیلی از خانواده خود گذشتند تا اسلام و انقلاب پابرجا بماند و هیچگاه به دنبال منافع شخصی نبودند و دلبستگی به دنیا نداشتند و امر خدا را سرلوحه کار خود داشتند.

 

اسلامی اضافه کرد: هر کدام از شهدا و رزمندگان دارای روحیات و احوالاتی در زندگی هستند که باید برای جوانان یادآوری شود.

 

وی خطاب به نسل جدید خواستار ادامه دادن به راه و روش شهدا و آشنایی و وابستگی به قرآن و اهل بیت(ع) شد و تاکید کرد: جوانان باید زندگی خود را شهدایی و در مسیر شهدا قرار دهند.

 

رئیس سازمان انرژی اتمی، با بیان اینکه مردم ایران عاشق اسلام و مقام معظم رهبری هستند، ابراز کرد: ملت ایران اسلامی در تمامی صحنه با حضور خود بارها این گفته را ثابت کرده اند.

 

وی به نیروگاه شهر دارخویین اشاره کرد و ادامه داد: شهرک دارخوین میعادگاه شهداست و هزاران شهید در این منطقه جانشان را برای حفاظت از کشور اهدا کردند.

 

اسلامی، از احداث نیروگاه اتمی کارون به پاسداشت یاد شهدا در خوزستان خبر داد و یاد آور شد: این نیروگاه که ثبت جهانی است، با توان داخلی در این منطقه احداث خواهد شد تا ایران اسلامی نیازی به خارجی‌ها در این زمینه نداشته باشد.

 

کد خبر 1254331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha