نخبگان دانشجویی رهبران میانی جامعه برای تبیین حقایق هستند

حجت الاسلام رستمی گفت: حامیم یعنی حلقه‌های میانی و رهبر معظم انقلاب فرمودند جامعه نیاز به رهبران میانی دارد و شما(نخبگان دانشجویی) رهبران میانی جامعه برای تبیین حقایق برای مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مصطفی رستمی- رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم اختتامیه طرح حامیم با حضور ۸۵ نفر از دانشجویان فعال از دانشگاه‌های استان اظهار کرد: شما فضای کشور، انقلاب و جامعه را به خصوص در روزهای اخیر درک کردید و فلسفه طرح حامیم این بود که دوستان ما در دانشگاه‌ها گفتند که احساس می‌کنیم قرار است در دانشگاه‌ها مسئله پیدا شود چون بیش از دو سال فضای حضوری دانشگاه‌ها تعطیل بود و فضای مجازی در اختیار دشمن است و خیلی فضای واضح و مبتنی بر حقیقتی نیست این دانشجویان فعال شبکه شوند و جایی که قرار است شبهه‌افکنی شود اینها بیایند واقعیت‌ها و حقیقت‌ها را بیان کنند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی امروز در دنیا مانند یک نشانه‌ای شده که همه طاغوت‌ها و مستکبران عالم بر علیه آن هستند، افزود: در اتفاقات و فتنه اخیر کشور دیدید که هر انسان بدکاره و فاسد سیاسی، هنری و رهبران ظلم‌های سنگین دنیا جلوی جمهوری اسلامی ایران ایستادند.

 

حجت الاسلام رستمی تصریح کرد: عربستانی که ده‌ها هزار کودک را در یمن کشته و اکنون هم چند ده‌هزار کودک در معرض سوء تغذیه هستند و امریکا و انگلیسی که با حمله به عراق حداقل نیم میلیون نفر را کشتند این‌ها جنایتکاران حالا به ایران می‌گویند که حق زنان را رعایت کنید! و منظور آنان از این حقوق هم برهنگی زنان است.

 

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها افزود: خداوند اراده یاری مومنان را دارد اما مهم این است که ما جامعه و جبهه نقش خودمان را پیدا و به درستی ایفا کنیم مبادا ما جزو آدم‌هایی باشیم که اثرگذار نیستند یا می توانیم از دوستانمان دست‌گیری و یاری کنیم اما کوتاهی کنیم.

 

وی در پایان گفت: حامیم یعنی حلقه‌های میانی و رهبر معظم انقلاب فرمودند جامعه نیاز به رهبران میانی دارد و شما (نخبگان دانشجویی) رهبران میانی جامعه برای تبیین حقایق و واقعیت‌ها هستید.

 

گفتنی است طرح حامیم با شرکت ۲۵۰ دانشجوی استان خراسان جنوبی به میزبانی دانشگاه بیرجند در شهریور ماه امسال برگزار شد.

 

 

کد خبر 1254578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha