معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دانش بنیان و فناور

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی از معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، دهمین نشست مشترک شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور با حضور نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با هدف آشنایی و شناخت هر چه بیشتر ایشان از توانایی‌ها و همچنین مشکلات و موانع این شرکت‌ها، در مجتمع عصر انقلاب پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

 

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های پارک علم و فناوری استان، به هدف‌گذاری جدید پارک اشاره کرده و افزود: یکی از مهمترین اهداف پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی در سال آتی، برنامه‌ریزی و تلاش در جهت ارتقاء رتبه پارک استان در میان کلیه پارک‌های کشور می‌باشد.

 

جعفری راد در ادامه به دستاوردهای پارک علم و فناوری استان در زمینه‌های مختلف از جمله تسهیلات پرداختی پارک به شرکت‌های فناور و دانش بنیان، حمایت‌های تسهیلاتی جدید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه فیزیکی اراضی پارک علم و فناوری در محور آزادراه تبریز- سهند، معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دانش بنیان و فناور اشاره کرد.

 

وی در ادامه به برنامه‌های دیگر پارک علم و فناوری در زمینه‌های فروش محصولات از راه صادرات به کشور‌های دیگر، تغییر ریل‌گذاری سیاست‌های پارک از ایده محور به نیاز محور، همکاری و تعاملات بیشتر در زمینه‌های بین المللی، امکان‌استقرار شرکت‌های دانش بنیان و فناور در تکنو پارک‌های بین المللی اشاره کرد.

 

گفتنی است، در ادامه جلسه، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به مشکلات خود در زمینه‌های مختلف همچون کمبود زیرساخت‌ها و فضاهای فیزیکی، مشکلات موجود در صادرات، صدور پروانه بهره برداری، نحوه فروش و بازاریابی اشاره کردند.

کد خبر 1254794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha