اجرای طرح «ذوالفقار» در گلستان/ تا پای جان از امنیت مردم دفاع می‌کنیم

سردار دادگر با اشاره به اجرای طرح ذوالفقار در گلستان تاکید کرد که نیروهای فراجا تا پای جان خود از امنیت مردم دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار سعید دادگر ظهر امروز (دوشنبه ۸ اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ذوالفقار اظهارکرد: این طرح با ابلاغ فرماندهی فراجا برای پاسخگویی به یکی از مطالبه‌های اصلی مردم در خصوص تشدید مقابله با سرقت‌ در استان گلستان به اجرا درآمد.

 

فرمانده فراجا گلستان گفت: این طرح از ۲۴ بهمن به مدت ده روز اجرا شد که در این مدت ۳۰۸ فقره سرقت در استان کشف شده است. هم‌چنین ۱۳ باند سرقت در استان متهدم و ۲۰۸ نفر از سارقان نیز دستگیر شدند.

 

وی افزود: ارزش تقریبی کالاهای کشف شده در اجرای طرح ذوالفقار بیش از۹ میلیارد تومان برآورد شده است. ضمن اینکه تعداد زیادی از سارقان دستگیر شده، معتاد هستند.

 


سردار دادگر بیان کرد: پلیس امنیت اقتصادی فراجا در استان نیز موفق به کشف بیش از ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق و احتکار شده در استان شده‌اند.

 

 

وی گفت: متاسفانه ظرفیت نگهداری معتادان در استان بسیار پایین بوده و لازم است محل‌های بیشتری برای نگهداری معتادان در استان ایجاد شود. کارهایی در این زمینه آغاز شده و لازم است که سرعت بگیرد.

 


فرمانده فراجا گلستان بیان‌داشت: این قول را به مردم می‌دهیم که تا پای جان از امنیت آنان دفاع کنیم و اجازه ندهیم که کسی امنیت و آرامش جامعه را خدشه‌دار کند.

 

 

کد خبر 1254957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha