مدیرکل جدید دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی منصوب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حسین سلیمانی را به عنوان ”مدیر کل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی” منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به  حسین سلیمانی آمده است:

 

با عنایت به تخصص، سوابق و تجربیات جنابعالی در حوزه فعالیت های قرآنی و بنا به پیشنهاد معاون قرآن و عترت؛ به موجب این حکم به عنوانمدیر کل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنیمنصوب می شوید

 

امید است با اتکال به خداوند سبحان و عنایت ائمه اطهار علیه السلام و با جلب مشارکت و بهره گیری از ظرفیت دستگاه های عضو کمیسیون، ضمن تلاش در جهت تحقق اهداف و ماموریت های محوله قرین توفیق و تایید الهی باشید. مزید توفیق جناب عالی را در نیل به اهداف دولت مردمی ظل توجهات حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف و رهبری حکیمانه آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله و العالی) از خداوند متعال خواستارم.

 

 گفتنی است، حضور بیش از یک دهه در سمت‌های کارشناسی و  معاون کمیسیون تبلیغی ترویجی قرآنی از جمله مهم‌ترین سوابق مرتبط حسین سلیمانی است.

کد خبر 1255083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha