کانون نورالمهدی (عج) مهدیشهر میزبان جشن روز جوان می شود

ذوالفقاريان از میزبانی برای برگزاری جشن بزرگ روز جوان در روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) خبرداد.

مهدی ذوالفقاریان - مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی (عج) مهدیشهر - در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان با اشاره به اینکه این جشن همه ساله توسط کانون فرهنگی هنری نورالمهدی (عج) و پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می شود گفت:این کانون بیش از ۱۵ سال برگزاری جشن روز جوان در روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) را در در برنامه های خود دارد و امسال نیز این جشن باشکوه را برگزار خواهد کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی (عج) مهدیشهر هدف از برگزاری روز جوان را معرفی ابعاد شخصیتی حضرت علی اکبر(علیه السلام) دانست و گفت: تقویت، امید، نشاط، ایمان و غیرت جوان مسلمان ایرانی، معرفی شخصیت های متعالی و ارائه الگوهای شایسته برای جوان امروز، اهتمام به ترویج و تبیین دیدگاه های مقام معظم رهبری در حوزه جوانان و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه جوانان از دیگر اهداف این برنامه است.

 

وی دوران جوانی را دوره ای از نشاط و سلامت و هیجان عنوان کردوگفت: جوانان به عنوان سرمایه درکشور محسوب می شوند که باید برای آنها برنامه ریزی دقیق انجام شود.

 

ذوالفقاریان دوره جوانی را بهترین زمان برای خودسازی وسازندگی برشمرد وگفت: جوانان باید از این دوره کمال استفاده را کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی (عج) مهدیشهر زمان برگزاری جشن روز جوان را جمعه 12 اسفند ماه همزمان با نماز مغرب و عشا اعلام کردوافزود: در این مراسم حجت الاسلام عبداللهی ،مدیرکل تبیلغات اسلامی استان به سخنرانی خواهد پرداخت و مهران پور طاهریان نیز مدیحه سرایی خواهد کرد.

 

وی تصریح کرد: اجرای گروه تواشیح شمیم ظهور و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های این مراسم محسوب می شود که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک شهدا مهدیشهر برگزار خواهد شد.

 

ذوالفقاریان بیان کرد: این مراسم به همت هیئت امناء مسجد حضرت ابوالفضل(ع)،پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) و کانون نورالمهدی (عج) مهدیشهر برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی (عج) مهدیشهر با بیان اینکه دشمنان همیشه درکمین جوانان نشسته اند اضافه کرد: ما می توانیم با درک جوانان ورفع نیازها ومشکلات ، آنان را از گزند آسیب های اجتماعی ودشمنان محفوظ نگه داریم.

 

کد خبر 1255128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha