نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس از اهداف مهم اردوهای راهیان نور است

سردار کریمی با تاکید بر اینکه نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس از اهداف مهم اردوهای راهیان نور است، گفت: اردوگاه های استان مرکزی آمادگی کامل برای استقبال از زائرین را دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، در آیین بازدید از اردوگاه شهید رحیم آنجفی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: اردوهای راهیان نور تضمین کننده پیشرفت و بقای فرهنگ های ارزشی است و این اردوها همواره با استقبال گسترده از سوی اقشار مختلف روبرو است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس و تبیین آن در جامعه یکی از مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور است، افزود: ارائه بسته های فرهنگی و پشتیبانی فکری به جوانان از دیگر اهداف این اردوهای فرهنگی است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه راهیان نور همچون یک فناوری و نرم افزار تحول آفرین عمل می کند، خاطر نشان کرد: این اردوها می تواند مسیر پیشرفت را به جوانان نشان دهد و بحمدالله جوانان و نوجوان بسیار از این اردوها استقبال می کنند.

 

این مقام مسئول تامین محتوای معنوی و فرهنگی برای جوانان و نسل جدید، در گام دوم انقلاب را ضروری دانست وگفت: اردوهای راهیان نور ظرفیت بسیار کارساز و موثر در این راستا است و لذا سرمایه گذاری بر روی اردوهای راهیان نور تضمین کننده پیشرفت و بقای فرهنگ های ارزشی است که باید به آن توجه ویژه شود.

 

سردار کریمی دفاع مقدس را دانشگاه بزرگ انسان سازی و معرفت شناسی دانست و بیان کرد: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ متعالی است که باید از آن پاسداری شود و علاوه بر تبیین برای نسل جدید به نسل های آینده نیز منتقل شود.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه با تاکید بر اینکه ظرفیت عظیم اردوهای راهیان نور باید برای تحقق جهاد تبیین پای کار بیاید، گفت: امروز با هجمه دشمنان در جنگ شناختی روبرو هستیم و باید با فعالیت و انجام کارهای موثر در راستای تحقق جهاد تبیین تلاش کنیم.

 

وی اضافه کرد: خادمان شهدا و اردوگاه های استان مرکزی برای استقبال از زائران راهیان نور آمادگی کامل دارند و یادمان های شهدا نیز پذیرای زائرین هستند.

 

این مقام ارشد استان همچنین خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج تمام قد آماده خدمت رسانی به زائرین مناطق عملیاتی هستند و امید است اردوهای راهیان نور امسال نیز همچون سال های گذشته با استقبال خوبی از سوی اقشار مختلف به ویژه نسل جوان و نوجوان روبرو باشند.

کد خبر 1255151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha