۱۱۰ نیکوکار کمیته امداد امام(ره) در آستارا تجلیل شدند

۱۱۰ نفر از نیکوکاران و خیرین کیمته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، ۱۱۰ نفر از نیکوکاران، خیرین و مشترکین بر درآمد صندوق صدقات کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) آستارا امروز(دوشنبه‌، ۹ اسفند) طی آیینی از سوی مسئولین این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

عنایت رضایی‌پور در این آیین، اظهارکرد: در ۱۱ ماهه امسال ۵۰۰ میلیون تومان از پنج هزار و ۹۰۰ صندوق صدقه در بندر آستارا جمع‌آوری شده است.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه از ابتدای سال جاری نیکوکاران و خیرین شهرستان از طریق کمک‌های نقدی و کالا هشت میلیارد و ۳۱۲ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۹۳۵ تومان به افراد مستضعف و بی‌سرپرست کمک کردند، افزود: نیکوکاران در طول سال و به مناسبت‌های مختلف به افراد بی‌سرپرست و بی‌خانمان کمک مالی و غیر نقدی می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه تهیه و تعمیر مسکن برای افراد نیازمند از اولویت‌های دولت سیزدهم است، تصریح‌کرد: از ابتدای سال جاری ۶ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان برای احداث، خرید و تعمیر ۵۴ واحد مسکن مددجویی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا تسهیلات ارائه شده است.

 

رضایی‌پور از برپایی سفره‌های افطار برای نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: سفره‌های افطاری به مدت ۱۰ شب و با همکاری نیکوکاران و خیرین گسترده می‌شود.

کد خبر 1255178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha