مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی هرسین تمدید شد

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی هرسین تا ۱۲ اسفند ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه و به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه،  مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی هرسین تا ۱۲ اسفند ماه تمدید شد.

 

براساس این گزارش،پیشگیری و آگاهی بخشی نسبت به آسیب های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد، خشونت، فضای مجازی، تاثیر فرهنگ مقاومت ، ایثار و شهادت بر افزایش مشارکت‌های اجتماعی، آموزش‌های شهروندی و حقوق شهروندان ( معلولین ، سالمندان )، آداب و رسوم روستاها و عشایر در راستای همدلی و جذب گردشگر و حفاظت از طبیعت از جمله موضوعات این جشنواره است.

 

همچنین، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۱۲ اسفند ماه سال جاری می‌باشد و نتایج نیز ۱۴ اسفندماه اعلام و جشنواره در نیمه دوم اسفندماه در شهرستان هرسین و بخش‌های تابع برگزار می‌شود و هنرمندان می‌توانند آثار خود از طریق ایمیل جشنواره به آدرس jashnvareh97@gmail.com    و یا ۳ نسخه dvd  از آثار خو را به آدرس دبیرخانه ارسال نمایند.

 

گفتنی است، آدرس دبیرخان کرمانشاه- شهرستان هرسین، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی هرسین و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره‌های۰۹۳۳۷۹۳۷۷۰۵  -۰۹۳۰۹۰۰۸۸۳۱- ۰۸۳۴۵۱۲۵۰۲۶ تماس بگیرند.

 

لازم بذکر است، فراخوان جشنواره در ضمیمه خبر قابل دریافت است

کد خبر 1255233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha