نفرات برتر سومین رویداد استارت‌آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر استان ایلام تجلیل شدند

آیین تجلیل از نفرات برتر سومین رویداد استارت‌آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر استان ایلام در مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  مراسم تجلیل از افراد برتر رویداد استارت آپی شاهد و ایثارگر در سالن جلسات این بنیاد در استان و با حضور مديرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و داوران این رویداد برگزار  شد.

 

جمال اسدی با بیان اینکه حمایت از نخبگان، سرآمدان و کارآفرینان که دغدغه پیشرفت و توسعه نظام اسلامی را دارند یک ضرورت است، اظهار کرد: حمایت از استارت آپ‌ها موجب گسترش فناوری، توسع اشتغال و حمایت از تولید داخلی و کیفی‌سازی تولیدات می شود.

 

وی بابیان اینکه نخبگان و کارآفرینانی که وارد عرصه استارت‌آپ‌ها می‌شوند، هدف اصلی شان صرفاً رفع مشکلات و نیازهای اساسی جامعه است، افزود: نخبگانی که در این رویداد استارت‌آپی حضورداشتند، ایثارگرانی هستند که از پتانسیل و سطح علمی بالایی برخوردار می باشند و در راستای حفظ عزت و استقلال نظام مقدس اسلامی که ماحصل خون پاک شهداء است، شبانه روز تلاش جهادی می‌کنند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه موفقیت های علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر، امید است در آینده شاهد رشد و بالندگی بیشتر این عزیزان باشیم، خاطرنشان کرد: دانشجویان شاهد، نور چشم و آینده سازان کشور هستند،امروز نیاز جامعه و محیط دانشگاه به حضور و فعالیت علمی و فرهنگی دانشجویان نیاز بیشتر و ارزشی دارد.

 

اسدی تصریح کرد:  همه پیشرفت های این کشور به برکت خون شهدا رقم خورده است، امروز اگر در علم پیشرفت کرده ایم و به قله های افتخار دست یافته ایم،همه به برکت خون شهیدان است.

 

گفتنی است ۱۹ طرح از سوی کارآفرینان، سرآمدان و نخبگان علمی شاهد و ایثارگر استان ایلام در این رویداد شرکت کردند که ۸ تیم از واجدین شرایط با نظر داوران در چهار سطح فناوری، به مرحله استانی راه پیدا کرده و از طرح‌های خود دفاع که درنهایت دراین رقابت از بین آنها چهارتیم در چهار سطح به عنوان تیم های برتر استان انتخاب و برای مرحله کشوری در اسفندماه سال جاری معرفی می شوند.


 در پایان از نفرات برتر چهار تیم برگزیده رویداد استارت آپی شاهد و ایثارگر تجلیل تجلیل شد.

کد خبر 1255280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha