ملت ایران برای حفظ آرمان های خود با همه وجود عزیزان خود را تقدیم کردند

سردار محمدی اصل گفت: ملت ایران برای حفظ آرمان های خود با همه وجود عزیزان خود را تقدیم کردند و این شهدا بودند که با تکه تکه شدن جان های خود این آب و خاک را حفظ کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل امروز (11 اسفندماه) در یادواره شهدای عملیات خیبر، شمالغرب و مدافعان حرم استان در مهدیه اردبیل گفت: شهدای شمالغرب در عین مظلومیت همچون سید الشهدا (ع) گام در میدان نبرد علیه وطن فروشان گذاشتند و مظلومانه به شهادت رسیدند تا مردم شمالغرب کشور در خوف و اضطراب و استرس نباشند.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: ملت ایران برای حفظ آرمان های خود با همه وجود عزیزان خود را تقدیم کردند و این شهدا بودند که با تکه تکه شدن جان های خود این آب و خاک را حفظ کردند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: نگاه نکنید که در اغتشاشات اخیر برخی از وطن فروشان اهانت های بی شرمانه ای را علیه سپاه شعار می دانند این شعارها 43 سال هست که از سوی معاندین نظام سر داده می شود اما پاسداران بدون منت در برابر ملت ایران خاضعانه سر خم می کند و به پاسداری از حریم میهن جان ها خود را تقدیم می کند.

 

وی تاکید کرد: همین های که امروز علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند همان هایی هستند که در دوران جنگ تحمیلی اسلحه در اختیار صدام قرار دادند تا نظام اسلامی را نابود کند اما پس از این همه سال همچنان در دریایی پرتلاطم، مقتدرانه در برابر فتنه های کشورهای استکباری ایستاده ایم.

 

سردار محمدی اصل اذعان داشت: شهدای استان اردبیل در همه رده های مختلف فرماندهی و مدیریت عملیات های مختلف لایق و شجاعت خود را به همگان نشان داده اند و این یادواره کمترین اتفاق برای قدردانی از خدمات این عزیزان است.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان افزود: ملت ایران بر سر عهد خود با آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده است و با تقدیم جان های خود همچنان به پاسداری از این آرمان ها خواهیم پرداخت تا پرچم جمهوری اسلامی را تقدیم انقلاب امام زمان (عج) کنیم.

 

کد خبر 1255508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha