مدیران به مسائل فرهنگی در کنار مسائل تخصصی توجه ویژه داشته باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی توجه به مسائل فرهنگی در کنار موضوعات تخصصی هر مجموعه را از ویژگی‌های مهم یک مسئول نام برد و گفت: اگر به مسائل فرهنگی توجه داشته باشید در کیفیت سایر امور هم شاهد تغییرات مثبت خواهید بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رضا‌نوری -نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی- امروز پنج‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: خداوند همه انسان‌ها را مورد امتحان قرار می‌دهد؛ یکی را با مسئولیت دادن و یکی را با مسئولیت گرفتن.

 


وی با بیان اینکه خدمت کردن به مردم و مسئولیت داشتن توفیقی است که باید نهایت استفاده را از این فرصت برد، اظهارکرد: خداوند بعد از اتمام دوران مسئولیت، ما را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و خوشا به حال آن مسئولی که نمره قابل قبولی کسب کند.

 


امام جمعه بجنورد به دیدار ائمه جمعه مراکز استان‌ها با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان همه مسئولان را به کار و تلاش توصیه کردند و اینکه کار برای رضایت مردم انجام شود چرا که رضایت خداوند هم در رضایت مردم است.

 

 

وی با بیان اینکه مسئول نباید نگاه کارمندی داشته و ساعت کاری اداری داشته باشد، تاکید کرد: یک مسئول باید ۲۴ ساعته مسئول باشد و خدمت کند.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهارکرد: یک مسئول باید ملاحظه منافع سیستم و مجموعه را داشته باشد و منافع مجموعه را به منافع خود ترجیح دهد.

 

 


وی توجه به مسائل فرهنگی در کنار موضوعات تخصصی هر مجموعه را از ویژگی‌های بعدی یک مسئول نام برد و خطاب به مدیر جدید دانشگاه علوم پزشکی گفت: اگر به مسائل فرهنگی توجه داشته باشید در کیفیت سایر امور هم شاهد تغییرات مثبت خواهید بود.

 

 

در این مراسم از خدمات جواد پورنقی تقدیر و جواد شاهین‌فر به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی معرفی شد.

 

 

 

کد خبر 1255536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha